تصویر
نیروی انسانی سرمایه راهبردی فراجا
05 شهریور 1401 - 8:58
2
معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در جلسه جمع بندی بازدید از پروژه های درحال ساخت فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: نیروی انسانی سرمایه راهبردی فراجا است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در جلسه جمع بندی بازدید از پروژه های درحال ساخت فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: نیروی انسانی سرمایه راهبردی فراجا است.

سردار "محمد علی نوری نژاد" گفت: هفته دولت یادآور ایثار و مجاهدت شهیدانی چون "رجایی" و "باهنر" است که نشان دادند بیشترین خدمت را در کمترین زمانِ ممکن می توان برای مردم انجام داد.
وی افزود: منافقینی که دستشان به خون خدمتگزاران انقلاب اسلامی آلوده است امروز داعیه داران حقوق بشر هستند که خود اصلی ترین ناقضان آن هستند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: استان البرز با توجه به نزدیکی به استان تهران از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه هم ترافیک آن با ترافیک تهران بزرگ به گره خورده و از بُعد جمعیتی، ، ، و.
.
.
مورد اهمیت است که انجام مأموریت را در این استان سخت و دشوارکرده است که البته این موضوع در ستاد کل نیروهای مسلح مورد توجه قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه امروزه تصمیم گیری های شهری در هیچ نقطه ای از کشور بدون حضور مسئولین انتظامی آن شهر صورت نمی گیرد خاطر نشان ساخت: این موضوع نشان دهنده ارتقاء جایگاه و قابلیت ها و نفوذ فراجا است.
سردار "نوری نژاد" با اشاره به اینکه نیروی انسانی سرمایه راهبردی فراجا است، بیان داشت: تمام هم و غم مسئولین و فرماندهان می بایست حمایت از افرادی باشد که بصورت اعتقادی امنیت کشور را تأمین می کنند.
وی در ادامه افزود: سلامتی کارکنان انتظامی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین همه مدیران وظیفه دارند کارکنان زیر مجموعه خود را به ورزش و بالا بردن سطح آمادگی جسمانی ترغیب کنند که این موضوع باید به یک فرهنگ سازمانی تبدیل شود.
معاون هماهنگ کننده فراجا خاطرنشان ساخت: با از بین بردن زمینه جرم و تخلفات باید از پرسنل صیانت و در راستای ارتقاء تربیت دینی آنها تلاش کرد.
وی با اشاره به اینکه هرسال جهت افزایش حقوق کارکنان تا بالاترین حد ممکن از سوی فرماندهان ارشد فراجا تلاش های جدی صورت می گیرد، تصریح کرد: تلاش در راستای مرتفع شدن مشکلات مسکن کارکنان، اعطای سبدهای کمک معیشتی و کمک های مقطعی، پرداخت به موقع حق و حقوق، افزایش ظرفیت و کیفیت استفاده از اماکن رفاهی از تلاش های فرماندهی کل انتظامی کشور در راستای کمک های معیشتی به کارکنان این مجموعه عظیم است.
سردار "نوری نژاد" در پایان افزود: اگر کارکنان انتظامی کشور از تلاش های دلسوزانه مسئولین و فرماندهان در راستای حمایت های همه جانبه از آنها مطلع گردند حتماً دلگرم و مصمم در راستای خدمت شبانه روزی به مردم عزیز کشور تلاش خواهند نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.