تصویر
نیمی از جمعیت شهرستان کرج زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند
15 فروردین 1402 - 10:24
1
۵۰ درصد از جمعیت شهرستان کرج زیر پوشش شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب قرار دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

۵۰ درصد از جمعیت شهرستان زیر پوشش شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب قرار دارند.

مهندس حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز با اعلام این خبر گفت : اجرای شبکه فاضلاب کرج از سال ۱۳۷۴ شمسی شروع شد و بنابر اولویت ها و مناطق اضطراری تعیین شده در مطالعات صورت گرفته، ابتدا در مناطقی از مهرشهر ونقاط مرتفع مثل عظیمیه و رجایی شهر شبکه فاضلاب اجرا شد و به تدریج به سایر مناطق شهرستان گسترش یافت و تا کنون ۱۲۸۴ کیلومتر شبکه جمع آوری و ۷۱ کیلومتر خط انتقال اجرا شده است.
وی افزود : از سال ۱۳۸۱ هم کار ساخت تصفیه خانه فاضلاب کرج آغاز شد و در سال ۱۳۸۶ بخش نخست این تصفیه خانه به بهره برداری رسید و در حال حاضر ظرفیت تصفیه آن ۲۱ میلیون متر مکعب در سال است.
مهندس نامداری با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۹۰ هزار از خانوار زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند، تاکید کرد : در حالیکه تعداد ردیف های اعتباری طرح های فاضلاب شهری در استانهای کشور شش طرح است اما در حال حاضر این رقم در استان البرز فقط دو طرح بوده که خود عاملی مهم در کندی توسعه شبکه ی فاضلاب در استان البرز و در شهرستان کرج است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.