هدایت صنایع البرز به سمت فرایند خود کنترلی برای بهبود کیفی محصولات
  • مهر ۱۲, ۱۴۰۳ ساعت: 9:02
  • شناسه : 1543447
    0

    به گزارش ایرنا، “محمد آئینی” روز پنجشنبه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل استاندارد البرز با شرکت تعاونی تأمین نیاز اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه های فولادی استان افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد بستری مناسب برای هموار نمودن مسیر رشد،توسعه کیفی، استانداردسازی و بهبود اجرای استانداردهای ملی مرتبط در حوزه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش ایرنا، "محمد آئینی" روز پنجشنبه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل استاندارد البرز با شرکت تعاونی تأمین نیاز اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه های فولادی استان افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد بستری مناسب برای هموار نمودن مسیر رشد،توسعه کیفی، استانداردسازی و بهبود اجرای استانداردهای ملی مرتبط در حوزه تولید سازه های فولادی در محدوده جغرافیایی استان البرز است.

    وی بیان کرد: استانداردسازی سازه های فولادی مبحثی بسیار مهم و تاثیرگذار در حوزه ساخت و سازهای ساختمانی در سراسر کشور بوده و بی توجهی به آن سبب خسران و مشکلات بسیاری در آینده خواهد بود.

    آئینی از دیگر موضوعات مهم این تفاهم نامه را همفکری در نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری مرتبط، مشارکت در ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه و صنایع، افزایش سطح علمی و فنی اعضای تعاونی و گسترش تولید سازه های استاندارد در کارخانه های این بخش ذکر کرد.

    هدایت صنایع البرز به سمت فرایند خود کنترلی برای بهبود کیفی محصولات

    گفت: در مباحث نظارتی با رعایت اصول مربوطه و به شرط آنکه مدیر مجموعه تولیدی خود به کیفی سازی محصولات التزام داشته باشد،هیچ نظارتی بالاتر و سالم تر از فرآیند خـودکنترلی نیست.

    وی تاکید کرد: زمانی که مدیران و کارکنان یک مجموعه یا تعاونی تولیدی با حس مسوولیت پذیری بیشتر و کامل تر نسبت به بهبود کیفی محصولات اهتمام داشته باشند در آن صورت می توان به توان رقابت در بازارهای جهانی و داخلی امیدوار بود.

    آئینی گفت: خود کنترلی موجب می شود تا افراد، تعاونی ها و سازمان ها با کنترل پیش از عمل، سیستم را به سمت اهداف متعالی و رعایت الزامات استاندارد و تضمین کیفیت سوق داده و از انحراف در آن جلوگیری نمایند.

    این مسوول افزود: از انعقاد هر نوع تفاهم نامه با سازمان ها، شرکت ها، انجمن ها، سندیکاها و تعاونی ها در راستای رعایت الزامات استاندارد، ارتقای آگاهی و فرهنگ جامعه در جهت ارائه کالا و خدمات با کیفیت مطلوب و مورد پذیرش شهروندان در سازمان ملی استاندارد استقبال می کنیم.

    منبع: ایرنا – البرز

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر