تصویر
هدف از برگزاری جشنواره تئاتر، ارتقای توانمندی هاست
26 آبان 1401 - 14:57
3
هدف از برگزاری جشنواره تئاتر استان البرز، تعامل میان هنرمندان و ارتقای توانمندی های فعالان حوزه تئاتر در بخش های مختلف است.
ارسال توسط :
پ
پ

هدف از برگزاری جشنواره تئاتر استان البرز، تعامل میان هنرمندان و ارتقای توانمندی های فعالان حوزه تئاتر در بخش های مختلف است.

سعید جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اعلام فراخوان جشنواره تئاتر استانی استان البرز، اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره ها ایجاد تعامل میان هنرمندان و ایجاد رقابت سالم در تولید آثار فاخر نمایشی است.
وی افزود: آثار ارائه شده در یک جشنواره، حاصل تلاش و فعالیت یک ساله و بلکه بیشتر یک هنرمند است و یقینا نتیجه جشنواره می بایست به توانمند سازی بهتر و بیشتر فعالان این حوزه بیانجامد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: هنرمندان تئاتر استان البرز با محدودیت های کاری خود، تمام تلاششان را برای فراهم آوردن ابزار و ادوات صحنه بکار می برند تا بتوانند، مفهومی اصیل را با زبان زیبای هنر به جامعه منتقل نمایند.

جابری انصاری تاکید کرد: هنرمندان با حضور خود در جشنواره تئاتر استانی، همچنین ضمن ارائه توانمندی های خود، آثارشان را در معرض نقد قرار خواهند داد که به طور قطع می تواند در پربار تر شدن و حرفه ای تر شدن آثار تولیدی آنان شود.
این مسئول تاکید کرد: برگزاری این جشنواره و ارائه مفاهیم و موضوعات اصیل اسلامی ایرانی که در راستای اهداف و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی است اهداف ای را هم به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: تسری این اهداف در جامعه می تواند به پویایی جامعه بیانجامد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.