تصویر
هدف خانه صنعت معدن و تجارت روان سازی و تسهیل برای ارائه خدمات به صنعتگران البرزی است
11 مرداد 1401 - 8:39
2
چهارمین نشست رییس و اعضای خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز در سالن جلسات این خانه در کرج بر گزار شد رییس خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سراسر حزن و اندوه محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش به دستور چهارمین نشست این خانه اشاره کرد وگفت ما در این نشست به بررسی و تصویب ساختار خانه ، تعیین تکلیف تنظیم قرار داد برای کادر اجرایی، وضعیت انجمن های موجود و الویت بندی دریافت اختیارات از سازمان صمت خواهیم پرداخت .
ارسال توسط :
پ
پ

چهارمین نشست رییس و اعضای خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز در سالن جلسات این خانه در بر گزار شد
رییس خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سراسر حزن و اندوه محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش به دستور چهارمین نشست این خانه اشاره کرد وگفت ما در این نشست به بررسی و تصویب ساختار خانه ، تعیین تکلیف تنظیم قرار داد برای کادر اجرایی، وضعیت انجمن های موجود و الویت بندی دریافت اختیارات از سازمان صمت خواهیم پرداخت .
مهندس رضا رضایی گفت : بسیار خوشبین هستم با اشرافی که نمایندگان انجمن ها در خانه صنعت دارند و جز اعضای هیئت مدیره هستند خیلی زود شاهد رفع مشکلات و اجرایی شدن ماموریت ها خواهیم بود .
وی افزود با وجود ۳۶۰۰واحد صنعتی در استان البرز که اغلب از برند های معتبر کشوری و حتی جهانی می باشند انتظار دارم با کمک هم بتوانیم در بخش های مختلف از جمله بیمه ، بانک ها و.
.
.
در روان سازی و رفع خواسته و مشکلات این واحدها موفق تر از گذشته عمل نماییم .
رئیس خانه صنعت استان البرزبا اشاره به ثبت بیش از ۳۰ انجمن دراین استان از فعال بودن ۱۳ انجمن خبر داد و گفت : در نشست بعدی مباحث خانه با اعضای این انجمن ها بر گزار می شود و تمام تلاش ما برای فعال شدن سایر انجمن ها در استان البرز است .
وی افزود در نشست امروز به صورت مفصل به مسایل و مشکلات انجمن ها پرداختیم بعضی از انجمن ها بسیار ساعی و فعال هستند که باید از تجربه و اندوخته آنان در سایر انجمن ها استفاده شود تا شاهد رونق انان و فعالیت مجدد آنان باشیم .
رضایی به مهمترین مصوبات این نشست اشاره کرد و گفت ، ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات نیاز به تعامل کفتگو ، و پیگیری های ویژه دارد که ما اولین نشست مشترک را با صاحبان صنعت در اشتهارد بر گزار خواهیم کرد تا انشا الله بتوانیم کمک حال آنان باشیم .
وی به اختیارات خانه استان که از سوی صمت واگذار می شود گفت : تمام تلاش ما این است که با گرفتن اختیارات در خواست های صاحبان صنعت را روان سازی و تسهیل کنیم .
رییس خانه صمت البرز پیگیری برای نشست های مشترک بااستاندار ، فرمانداران ، مدیران کل دستگاهای اجرایی مرتبط با صمت و بانک ها را ضروری بیان کرد و از دبیر اجرایی خانه صنعت استان خواست تا برنامه ریزی مدون و هماهنگی لازم در این خصوص را انجام دهند .
وی ایجاد اعتماد و همدلی را برای انجمن ها ضروی بیان کرد و گفت : ما باید همت کنیم و مشکلات خودمان را حل کنیم و در عین حال تجربیات خود را به اشتراک بگذاریم .
رضایی به مبحث آموزش تاکید کرد و گفت بخشی از کار خانه صنعت را باید به سمت و سوی آموزش سوق بدهیم و در عین حال با تشکیل اتاق فکر از تجربیات بزرگان صنعت در استان استفاده لازم را ببریم .
وی از بر گزاری همایش بزرگ خانه صنعت در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت : این همایش باید به صورت تخصصی باشد و نیاز است تا قبل از بر گزاری دیدگاه های تک تک اعضا به صورت شفاهی و مکتوب اعلام تا شاهد یک برنامه ریزی دقیق در این همایش باشیم که خروجی ان منفعتی بزرگ برای صاحبان صنعت داشته باشد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.