تصویر
هدف در بودجه ۱۴۰۱، تحقق ۳ برابری بودجه پیش بینی شده است
21 بهمن 1400 - 15:48
2
دکتر بهمنی در جلسه بررسی بودجه ضمن تأکید بر این مطلب افزود : علی رغم اینکه در سال گذشته فقط 40% از بودجه عملیاتی شده ، قصد داریم که با ارائه طرح های سازنده برپایه علم ومطالعه و با بهره جویی از مشاورین خبره ، در سال جدید 3 برابر بودجه عملیاتی سال قبل را پیش بینی نموده و محقق نمائیم.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر بهمنی در جلسه بررسی بودجه ضمن تأکید بر این مطلب افزود : علی رغم اینکه در سال گذشته فقط ۴۰% از بودجه عملیاتی شده ، قصد داریم که با ارائه طرح های سازنده برپایه علم ومطالعه و با بهره جویی از مشاورین خبره ، در سال جدید ۳ برابر بودجه عملیاتی سال قبل را پیش بینی نموده و محقق نمائیم.

وی در ادامه با اشاره به حوزه خدمات شهری افزود:برون سپاری امور مختلف درحوزه خدمات شهری ، بهینه سازی و احداث مبلمان شهری واحداث یک سالن چند منظوره که دارای سالن آمفی تأتر ، سینما و سالن همایش ها و جلسات باشد ، در برنامه های این حوزه است.
دکتر بهمنی در ادامه ضمن اشاره به مشکلات ترافیکی و محدود بودن معابر سطح شهر گفت: در راستای بهسازی معابر اصلی شهر و تسهیل درتردد شهروندان وهمچنین احداث و بهبود مسیرهای جایگزین که در ساعات پیک ترافیک بسیار موثر می باشد ، بازگشایی های بسیاری انجام پذیرفته که در شهر محسوس است ، درهمین راستا طرح بازگشایی کمربند جنوبی کمالشهر و تسهیل در تردد و کم کردن بارترافیکی شریان اصلی شهر یعنی خیابان امام خمینی (ره) و همچنین نهضت آسفالت در سطح شهر از مهمترین مواردی است که بطورویژه در بودجه سال آتی دیده خواهد شد.
با تأکید بر رعایت اولویت اصل تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور شهروندان در حد مطلوب و بامهم خواندن ایجادانگیزه جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و با اشاره به زحمات قشر فعال و زحمتکش پاکبان وهمکاران شهرداری گفت: موارد رفاهی کارکنان از جمله تأمین ارزاق فصلی و.
.
.
بویژه برای پاکبانان ارجمند در بودجه سال آتی باید تا حد مطلوبی دیده شود تا با ایجادانگیزه و تشویق همکاران ، بازدهی بهترو بیشترو به تبع آن پویایی و رشد مطلوب در بین همکاران و تحقق هدف ارزشمند تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان محترم را شاهد باشیم .
وی در خاتمه گفت:فعال سازی سامانه ۱۳۷ و احداث سرویس های بهداشتی در اماکن عمومی و هدایت آبهای سطحی جزء طرح هایی است که در بودجه سال ۱۴۰۱ در اولویتهای خدماتی و عمرانی قراردارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.