تصویر
هدف دشمن از ایجاد ناآرامی ها جلوگیری از پیشرفت ایران قوی است
02 آذر 1401 - 12:04
1
نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یک مقاله چاپ شده در یکی از مجلات معتبر بین المللی در خصوص ایجاد ناآرامی داخلی در ایران گفت: ریشه ناآرامی ها در همین است که می خواهند جلو پیشرفت ایران را بگیرند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده مردم ، اشتهارد و در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یک مقاله چاپ شده در یکی از مجلات معتبر بین المللی در خصوص ایجاد ناآرامی داخلی در ایران گفت: ریشه ناآرامی ها در همین است که می خواهند جلو پیشرفت ایران را بگیرند.

علیرضا عباسی در نشست سیاسی بصیرتی که در سپاه ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد، افزود: در این مقاله علت ایجاد ناآرامی ها در ایران مانع تراشی در مسیر پیشرفت کشورمان توصیف شده است.
وی بیان داشت : امام خمینی(ره) در زمانی که بلوک شرق و غرب و لیبرال و کمونیست را داشتیم با تفکری نو و تمسک به سیره نبوی انقلاب اسلامی را بنیانگذاری کرد.
مسیر لیبرال دموکراسی غرب همچون جریان آبی است که انقلاب اسلامی بر خلاف آن حرکت می کند.
عباسی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی موانع مختلفی بر سر راه پیشرفت کشورما قرار دادند تا سرعت انقلاب به سمت پیشرفت و ترقی کُند شده و انحراف پیدا کند اما انقلاب اسلامی با همه موانعی که دشمن سرراهش گذاشته به پیشرفت و دستاوردهایی رسیده و متوقف نشده است.
نایب رییس دوم کمیسیون ، آب، منابع طبیعی و محیط زیست با بیان اینکه با وضعیت مطلوب فاصله داریم، گفت: باید به صورت انقلابی و جهادی تلاش کنیم تا به وضعیت مطلوب برسیم.
انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را تشکیل دادیم تا دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی پیشِ روی ما باشد و باید تلاش کنیم تا به این ها برسیم.

عباسی به مقاله ای که در سال ۲۰۰۵ میلادی در یکی از مجلات معتبر بین المللی آمده بود اشاره کرد و گفت: در این مقاله چاپ کرده بودند ایران در حال پیشرفت است و برای اینکه جلوی این پیشرفت گرفته بشود ۲ گزینه وجود وجود دارد.
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی تحریم بیشتر و ایجاد ناآرامی های داخلی را از گزینه های موانع پیشرفت ایران در این مقاله برشمرد و تاکید کرد: ریشه ناآرامی ها در همین است که می خواهند جلو پیشرفت ایران را بگیرند که خدارو شکر نتوانستند و انشاءالله نخواهند توانست.

منبع ایرنا برچسب ها: نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یک مقاله چاپ شده در یکی از مجلات معتبر بین المللی در خصوص ایجاد ناآرامی داخلی در ایران گفت: ریشه ناآرامی ها در همین است که می خواهند جلو پیشرفت ایران را بگیرند.
نماینده مردم کرج، اش

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.