تصویر
هدف سنجش و ارزشیابی تحصیلی، بررسی کیفیت فرآیند یاددهی – یادگیری سوادآموزان است
24 مرداد 1402 - 13:24
2
عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرزبا حضور درشهرستان ساوجبلاغ از حوزه های امتحانات سوادآموزی این شهرستان بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرزبا حضور درشهرستان ساوجبلاغ از حوزه های امتحانات سوادآموزی این شهرستان بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی شهید خیرالله قدسی قاسم آباد و پروین اعتصامی هشتگرد گفت: در سوادآموزی بزرگسالان ارزشیابی باید به گونه ای باشد که انگیزه یادگیری و شوق شرکت در کلاس های سوادآموزی را افزایش دهد و نباید نمره را ملاک پیشرفت یا پس رفت سوادآموز دانست.
عسگرپور با اشاره به اهمیت تجزیه و تحلیل آزمون ها، اظهار داشت: هدف سنجش و ارزشیابی تحصیلی بررسی کیفیت فرآیند یاددهی – یادگیری است.
وی فراهم کردن شرایط فیزیکی مناسب برای اجرای صحیح آزمون ها را ضروری دانست و تصریح کرد: نارسایی شرایط محیطی محل آزمون منجر به کاهش کارایی سوادآموزان در پاسخ دهی به سوالات می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.