رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوجبلاغ از بازدید اعضای جوانان از آسایشگاه سالمندان این شهرستان خبر داد
وحید معدنچی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوجبلاغ در آستانه فرارسیدن دهه کرامت اعضای جوانان در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها برای عیادت از مادران سالمند به آسایشگاه سالمندان، مرکز نگهداری معلولین ذهنی و افراد آسیب دیده رفته و با برپایی جشن و توزیع میوه و کیک، دهه کرامت را گرامی داشتند.

وی در ادامه با هدف تکریم انسان‌های فراموش شده اجرا شد و افزود: جوانان ضمن دیدار سالمندان با ارتباط گرم و صمیمی‌به تکریم مددجویان سالمند این آسایشگاه پرداختند.

وحید معدنچی خاطرنشان کرد:جوانان با تخصص های مختلف و به نیابت از فرزندان از دست داده به عیادت سالمندان و بیماران رفته و طی آن به پیرایش، آرایش، انجام امور جاری زندگی و.
.
.
آنها پرداختند.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف و اصول هفتگانه یعنی همان بشر دوستی است، خاطرنشان کرد: دلجویی از سالمندانی که در آسایشگاه‌ها و به دور از خانواده زندگی میکنند و حمایت روانی آنها نقش موثری در ایجاد روحیه در این قشر از جامعه دارد و علاوه بر اثرات خیر این دیدارهای انسان دوستانه برای اعضای داوطلب، احترام به سالخوردگان به عنوان برکات زنده جامعه، می‌تواند باعث افزایش امید به زندگی در آنها شود.
شایان ذکر است؛ این برنامه به منظور آشنایی جوانان با مسائل مرتبط با سلامت سالمندان و همچنین تجلیل از مقام پدر و عیادت از سالمندان انجام شد.

تصویر