تصویر
هر محله کرج باید به سرانه های رفاهی و ورزشی مجهز گردد
03 دی 1401 - 12:57
4
سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: هر محله از شهر باید به سرانه های رفاهی، فرهنگی و ورزشی مجهز گردد و از این طریق می توان ترافیک و مشکلات شهری را کاهش و رضایتمندی شهروندان را افزایش داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر گفت: هر محله از شهر باید به سرانه های رفاهی، و مجهز گردد و از این طریق می توان ترافیک و مشکلات شهری را کاهش و رضایتمندی شهروندان را افزایش داد.

عمار ایزدیار در حاشیه میزخدمت در مسجد جامع امام علی (ع) شهرک اوج که با حضور مدیر و معاونین منطقه هشت برگزار شد، گفت: شهروندان خواستار توجه بیشتر به ساماندهی آسفالت و جدول معابر هستند و بر نظارت بیشتر بر ساخت و سازها تاکید دارند، وضعیت روشنایی و امکانات ورزشی و بازی پارکها و بوستانها باید تقویت گردد و در بحث زیباسازی شهری نیز نواقصی وجود دارد.
وی افزود: امروز محلاتی همچون شهرک حسن آباد، شهرک اوج و.
.
.
نیاز به تقویت سرانه های رفاهی و زیرساختی دارند، هر یک از محلات سطح شهر باید به سرای محله، فرهنگسرا، سالن ورزشی، استخر، کتابخانه و مسجد مجهز گردند و باید حرکتِ تازه ای را در این مسیر شروع نماید، چرا که این مهم مطالبه ی جدی و واقعی شهروندان می باشد.
سخنگوی شورای اظهار کرد: سیما و نمای شهری امروز در کرج وضعیت مناسبی ندارد، چه در مرکز چه در محلاتِ پیرامون و رسالتِ سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز صرفاً فعالیت های مناسبتی نیست و باید با استفاده از رنگ، نور، نقاشی و المانها چهره شهر را از آشفتگی ها و نازیبایی ها نجات داد و هر آنچه در معابر ایجاد اغتشاش و آلودگی بصری و صوتی می نماید را بدون تعارف حذف نمود.
این مسئول عنوان کرد: حقیقتاً شهروندان از ترافیک ناراضی هستند، گرچه فعالیت های خوبی در زمینه هوشمندسازی تقاطعات و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده و تغییرات محسوس است لکن کافی نیستند و معابر شهر صبح و عصر زیرِ بار سنگین تردد خودروها قرار دارد و جا دارد که مدیریت شهری تصمیمات بهتر و اعتبارات بیشتری را برای این امر اختصاص دهد.
ایزدیار اظهار داشت: کلانشهر کرج استعدادهای بکر فراوانی دارد اما این ظرفیت ها مورد توجه بخش خصوصی قرار نگرفته است، شهرداری برای ساخت فضاهای ورزشی و فرهنگی و رفاهی بودجه لازم را در اختیار ندارد و می توان با هدایت سرمایه های سرگردان و لحاظ مشوق های قانونی، این امر را تسهیل نمود و امیدواریم که شهردار محترم در جهت تدوین بسته های سرمایه گذاری و تبلیغ آنها جدیت لازم را داشته باشد.
وی در پایان بافت های فرسوده کرج را یادآور شد و گفت: با تصویب بسته های حمایتی در شورای اسلامی شهر، نوسازی بناهای ریزدانه و فرسوده در نواحی فرسوده و قدیمی شهر تقریباً بدون پرداخت هزینه ای به شهرداری جهت صدور پروانه ساخت و.
.
.
همراه گردیده و شهروندان و انبوه سازان می توانند با استفاده از فرصت حاصله، در جهت حذف بافت های فرسوده و ایجاد ارزش افزوده و منافع حرکت نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.