تصویر
هر چه زیرساخت‌ها در حوزه‌ی کودک ارتقا یابد در حوزه‌ی فرهنگی، اجتماعی بهره برداری خواهیم کرد
08 مهر 1402 - 16:16
2
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز بر ضرورت توجه به حوزه‌ی کودک و ارتقا زیر ساخت‌های این حوزه به منظور بهره مندی در حوزه‌ی فرهنگی، اجتماعی تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل امور و استانداری البرز بر ضرورت توجه به حوزه‌ی کودک و ارتقا زیر ساخت‌های این حوزه به منظور بهره مندی در حوزه‌ی فرهنگی، اجتماعی تاکید کرد.

محمد جواد کاظمینی، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی و رییس جلسه در ابتدای دومین نشست هم اندیشی هفته‌ی ملی کودک در استان البرز که صبح روز چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲۱ در سالن شهدای دولت استانداری البرز، برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از اهمیت به موضوع مهم کودک و دور هم جمع شدن فعالان این حوزه و قدردانی ار تلاش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت تمامی دستگاه‌ها باید در حوزه‌ی کودک اهتمام ورزند و هفته‌ی ملی کودک را فرصت مغتنمی برای شروع کار مشترک به منظور انجام فعالیت‌های اثربخش برای کودکان قرار دهند.
این مقام مسؤول ضمن بیان لزوم شناخت آسیب‌های موجود و نیازمندی‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان گفت انتظار داریم تمامی دستگاه‌ها با تمام توان پای کار بیایند و افزود این فعالیت‌ها نیازمند توجه جدی است و هر چه زیرساخت‌ها وبرنامه‌ریزی‌ها را در حوزه‌ی کودک ارتقا دهیم در حوزه‌ی فرهنگی، اجتماعی بهره برداری خواهیم کرد.

استفاده از ظرفیت ایام ماه مبارک ربیع و ولادت با سعادت پیامبر مهر و رحمت و تدارک فضای متناسب پر شورو نشاط به منظور اجرای فعالیت های جذاب برای کودکان و نوجوانان در گستره‌ی شهر و استان البرز، از دیگر مواردی بود که ایشان به آن‌ها اشاره کرد.
کاظمینی گفت در شرایطی که دشمنان مشغول برنامه‌ریزی و تدارک برای اهداف خودشان هستند اگر چنانچه ما از بایدها غفلت کنیم شرایطی را به وجود خواهیم آورد که آن‌ها بتوانند روی کودکان و نوجوانان ما تاثیر بگذارند.
شناسایی توان و استعداهای خاص کودکان در این هفته، استفاده از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها و تدارک برنامه‌های خانواده محور، توجه ویژه به کودکان مناطق کم برخوردار، کودکان دارای نیازهای ویژه و بیماری‌های خاص، اجرای سرودها و نمایش‌های خیابانی، به صدا در آمدن زنگ روز کودک در مدارس و پیوست بسیار خوب رسانه ای و فرهنگی و پوشش مناسب در صدا و سیمای استان از دیگر نکاتی بود که توسط رییس جلسه مطرح شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.