تصویر
هزار نیروی پاکبان و سبزبان شهرداری فردیس در برابر هپاتیت واکسینه می شوند
09 بهمن 1402 - 16:23
1
معاون خدمات شهر شهرداری فردیس گفت: به منظورحفظ سلامت و ارتقای سطح ایمنی نیروهای خدمات شهری، اولین مرحله طرح ایمنی‌، بهداشت و محیط زیست(‌ HSE) و واکسیناسیون هپاتیت تمامی پاکبانان و سبزبانان شهرداری فردیس اجرا شد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون خدمات شهر گفت: به منظورحفظ سلامت و ارتقای سطح ایمنی نیروهای خدمات شهری، اولین مرحله طرح ایمنی‌، بهداشت و محیط زیست(‌ HSE) و واکسیناسیون هپاتیت تمامی پاکبانان و سبزبانان شهرداری اجرا شد.

اصغر نصیری در حاشیه برگزاری اولین مرحله طرح ایمنی‌، بهداشت و محیط زیست (‌ HSE) و واکسیناسیون نیروهای خدمات شهری شهرداری فردیس، اظهار کرد: ۵۰۵ نیروی پاکبان و حدود ۴۴۰ نفر سبزبان تحت نظارت خدمات شهر شهرداری فردیس قراردارند که به منظورحفظ سلامت و ارتقای ایمنی آنها، اجرای این طرح با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این طرح طی دو روز متوالی برای نیروهای پاکبان و در مرحله بعدی برای نیروهای سبزبان خدمات شهری شهرداری فردیس اجرا می شود.
در هر مرحله ۳ دوره واکسیناسیون هپاتیت با فاصله زمانی تعیین شده برای افرادی که تا کنون واکسن هپاتیت دریافت نکرده اند، انجام می شود.
معاون با تاکید بر لزوم توجه به حفظ سلامت نیروهای خدمات شهری، گفت: با توجه به سختی کار و احتمال بروز خطر برای پاکبانان و سبزبانان و اینکه آنها فرصت رسیدگی و توجه به سلامت و ایمنی خود را ندارند، رسالت کاری و انسانی ما، توجه به مراقبت از سلامتی این نیروهای زحمتکش است.
ضمن اینکه پیمانکاران هم موظفند تجهیزات لازم را در اختیار نیروهای قرار دهند.
وی با تاکید بر اینکه آموزش و ارتقای سطح آگاهی در کاهش خطرات شغلی و حفظ سلامت کارکنان خدمات شهری شهرداری موثر است، افزود: علاوه بر واکسیناسیون هپاتیت، آموزش هایی در خصوص حفظ سلامت جسمی، لوازم حفاظت فردی، خطرات شغلی و بیماری های عفونی که از طریق زباله منتقل می شود و رعایت نکات ایمنی در جهت کاهش خطرات احتمالی به افراد آموزش داده شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.