تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

هزینه برای کودکان سرمایه‌گذاری برای آینده است
19 خرداد 1401 - 9:00
2
محسن برجی، معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، شهرداری کرج در گفت و گو با سرپرست کانون و بازدید از اداره‌ کل کانون البرز و مرکز ۳ کرج، بر لزوم شناسایی و اشتراک گذاری ظرفیت‌های هر دو سازمان و انجام هزینه‌ به منظور سرمایه‌گذاری برای آینده این شهر تاکید کرد .
ارسال توسط :
پ
پ

محسن برجی، معاون شهردار و سرپرست سازمان ، شهرداری در گفت و گو با سرپرست کانون و بازدید از اداره‌ کل کانون البرز و مرکز ۳ کرج، بر لزوم شناسایی و اشتراک گذاری ظرفیت‌های هر دو سازمان و انجام هزینه‌ به منظور سرمایه‌گذاری برای آینده این شهر تاکید کرد .

این مقام مسوول و هیئت همراه، در نشست مشترکی با حضور مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از کارشناسان این مجموعه،برگزار شد حضور یافتند.

محسن برجی، معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، به اهمیت «پرورش» و «پرورش در دوران کودکی» اشاره کرده و کار کانون در این حوزه را بزرگ و قابل اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد تا با شناسایی و اشتراک ظرفیت‌های هر دو دستگاه، بتوان برای خدمت به مردم به ویژه کودکان و نوجوانان گام برداشت .

حل مسائل دیروز با روش‌های نوین امکان پذیر است
این مقام مسوول در بخش دوم سخنانش به لزوم شناسایی مشکلات و مسائل موجود تاکید کرد و افزود حل مسائل موجود که از دیروز وجود داشته، با راه‌ حل‌های قبلی امکان پذیر نخواهد بود و موجب بحران خواهد شد؛ لذا باید با خلاقیت و شناسایی توانمندی‌ها و امکانات موجود به راه‌حل‌های جدید دست پیدا کنیم.
وی در ادامه به معرفی برخی چهره‌های شاخص و مفاخر در حوزه‌های مختلف پرداخته و ابراز امیدواری کرد که با یک برنامه‌ریزی منسجم و درست بتوان مسیر را برای کودکان و نوجوانان امروز فراهم کرد تا در آینده بتوانند تاثیرگذار باشند.
معاون شهردار ضمن اشاره به لزوم آموزش مفاهیم اجتماعی، حقوق شهروندی، محیط زیست و .
.
.
در قالب فعالیت‌های غیر مستقیم و اثر بخش، هزینه برای کودکان را سرمایه گذاری برای آینده خواند و افزود باید از ظرفیت‌های خیرین، ظرفیت علمی و دانشگاهی کرج، طبیعت، پارک‌ها و دیگر منابع و امکانات موجود برای اجرای اهداف فرهنگی بهره برد.

هدف ما در کانون شناسایی استعدادها و تربیت صحیح کودکان و نوجوانان است
مهری فلاح، سرپرست کانون استان البرز، با تشکر از حضور معاون شهردار و هیئت همراه، به معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت‌های فرآیند محور و خلاق آن پرداخته و افزود ما در کانون به دنبال شناسایی و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان و پرورش و تربیت صحیح آن‌ها هستیم.

مربیان/ کتاب‌ها و محصولات کانون اثرگذار هستند
این مقام مسوول در ادامه در مورد برخی از فعالیت‌های شاخص کانون به ویژه در حوزه خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار شهری و مناطق روستایی، تماشاخانه سیار، عروسک‌های غول پیکر، جشنواره قصه‌گویی، کانون زبان، پویش فصل گرم کتاب را توضیح داده و مربیان، کتاب‌ها و محصولات فرهنگی کانون را اثرگذار خوانده و ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسوولان شهری و استانی هر چه زودتر جمعیت قابل توجهی از مخاطبان بتوانند از فعالیت‌های کانون برخوردار شوند.

کتابخوانی مهم ترین سر فصل فعالیت‌های کانون است
فلاح در بخش بعدی سخنانش به اهمیت و جایگاه فعالیت کتابخوانی در کانون اشاره کرده و افزود ما در تمام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی سعی کرده‌ایم به نوعی اعضا را با کتاب و کتابخوانی پیوند زده و سیر مطالعاتی مناسبی را بر حسب علایق بچه‌ها برایشان ترسیم کنیم.
در بخش بعدی این نشست مسوولان بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و اوقات فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و کارشناسان کانون در خصوص فعالیت‌های مشترک با برنامه‌ریزی‌های منسجم، غنی‌سازی اوقات فراغت، مشارکت کانون در فعالیت‌های مناسبتی و جشنواره «بوستان شهر»، تولید محتوا با موضوعات حقوق شهروندی توسط همکاران کانون، اجرای نمایش و استفاده از ظرفیت کتابخانه سیار و قرائت خانه ها بحث و تبادل نظر کردند.
بازدید معاون شهردار و هیئت همراه از کتابخانه مرکز شماره ۳ کانون کرج، بخش پایانی این دیدار بود .
لازم به توضیح است در آینده نزدیک جلسات تکمیلی به منظور بررسی جزئیات بیشتر به ویژه برای استفاده حداکثری از ظرفیت تابستان و ظرفیت وجود قومیت‌های مختلف در شهر کرج، برگزار خواهد شد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.