هشتمین نشست مشاورین جوان ادارات کل و فرمانداری‌های تابعه استان البرز روز شنبه – ۱۵ ماه- به ریاست دشتکی مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان البرز در محل خانه شهید امام زاده محمد (ص) برگزار شد.

«آرمین رام برزینی» مشاور امور جوانان دفتر «علیرضا عباسی»، نماینده مردم ، و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این نشست ضمن بیان اهداف و رویکرد این نشست‌ها اظهار داشت: ما دغدغه برگزاری این جلسات را از آذرماه سال گذشته داشتیم و تاکنون موفق شدیم به‌ جای شعاردادن در مورد جوانان آنان را گرد هم آورده و از ظرفیت آنان بهره ببریم.
مشاور فرماندار ادامه داد: تا کنون جلساتی با نماینده مردم کرج، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرکل آموزش‌وپرورش البرز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان و مدیرکل بهزیستی و معاون امنیتی و استاندار داشته‌ایم.
معاون امور جوانان مجمع مشورتی نظام مسائل کشور افزود؛ مجموعه اوقاف در سطح کشور برای گسترش مقوله پربرکت وقف و ترغیب خیرین در جهت اهدا زمین برای ایجاد مسکن ارزان جوانان اقدام نماید، باید بر مقوله وقف حاکم شود که نوع نگرش واقف در جهت رفع مشکلات روز جوانان سمت و سو گیری نماید .
رام برزینی فضای گفت‌وگوی این جلسات را دو سویه توصیف کرد و با بیان اینکه در این نشست‌ها هر یک از مشاورین جوان بر اساس حوزه تخصصی خویش به بیان دغدغه‌ها و طرح موضوعات مختلف در استان البرز می‌پردازند، تصریح کرد: خدا را شاکریم که برآیند این نشست‌های هم‌اندیشی منجر به اتفاقات خوبی در استان البرز شده است.
رییس مجمع مشاورین جوان استان البرز همچنین بهره گیری از ظرفیت جوانان نخبه و دلسوز استان جهت تصدی گری به عنوان امین موقوفات و سایر ظرفیت های حاکمیتی مردمی را خواستار شد .

تصویر