تصویر
هشدار سطح نارنجی هواشناسی
19 مهر 1402 - 13:18
2
مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به ورود سامانه بارشی و هشدار سطح نارنجی دراستان،اعلام کرد: بارش شدید باران همراه با آذرخش و تندباد طی ۲ روز آینده در البرز شاهد خواهیم بود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به ورود سامانه بارشی و هشدار سطح نارنجی دراستان،اعلام کرد: بارش شدید باران همراه با آذرخش و تندباد طی ۲ روز آینده در البرز شاهد خواهیم بود.

آرش گفت : سامانه بارشی از امروز در این استان فعال می شود و بارش ها در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری شدت می یابد.
مدیر کل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه دمای هوای استان نیز کاهش محسوس خواهد داشت به مردم و دستگاه های اجرایی و امدادی توصیه کرد برای پیشگیری از خطرات احتمالی اقدامات لازم به عمل آوردند.
وی تاکید کرد: گردشگران از حضور در حاشیه رودخانه های فصلی و دائمی استان البرز خودداری کنند ضمن آنکه توقف در حاشیه جاده های کوهستانی به سبب احتمال ریزش سنگ و کوه با خطرات احتمالی همراه است.
مدیرکل گفت: خودداری از طبیعت گردی و کوهنوردی از دیگر توصیه ها در این شرایط جوی است ضمن آنکه وی لایروبی انهار و جداول برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر ضروری است .
وی به کشاورزان و باغداران توصیه کرد برای پیشگیری از خسارت به بخش تمهیدات لازم را بیندیشند.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به ورود سامانه بارشی و هشدار سطح نارنجی دراستان،اعلام کرد: بارش شدید باران همراه با آذرخش و تندباد طی ۲ روز آینده در البرز شاهد خواهیم بود.
مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به ورود سامانه بارشی و هشدار سطح ن

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.