هشدار قرمز هواشناسی / رگبار و باران شدید در ارتفاعات البرز
  • مهر ۶, ۱۴۰۳ ساعت: 17:04
  • شناسه : 1468663
    0

    مدیرکل هواشناسی استان البرز از هشدار هواشناسی سطح قرمز در استان خبر داد و گفت: رگبارشدید باران و رعد و برق در ارتفاعات البرز پیش‌بینی می‌شود. – اخبار استانها – آرش بهارونداحمدی مدیرکل هواشناسی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کرج گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از تشدید بیش از پیش فعالیت […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مدیرکل هواشناسی استان البرز از هشدار هواشناسی سطح قرمز در استان خبر داد و گفت: رگبارشدید باران و رعد و برق در ارتفاعات البرز پیش‌بینی می‌شود.

    استانها –

    آرش بهارونداحمدی مدیرکل هواشناسی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از تشدید بیش از پیش فعالیت سامانه بارشی از شنبه هفته جاری تا شنبه شب در ارتفاعات استان است.
    وی افزود: به موجب این تحلیل رگبار شدید و رعد و برق ، تگرگ و کاهش محسوس دما در ارتفاعات و مناطق کوهستانی و نیز بارش برف در قلل استان پیش‌بینی می‌شود.
    مدیرکل هواشناسی استان البرز عنوان کرد: سیلابی شدن و بالا آمدن سطح آب رودخانه و مسیل‌ها ، ریزش سنگ و سقوط واریزه در جاده‌های کوهستانی و لغزندگی در معابر از مخاطرات این تحلیل است.
    بهاروند‌احمدی بیان کرد: از همشهریان عزیز تقاضامندیم ازسفرهای غیرضروری در جاده‌های کوهستانی و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و همچنین فعالیت‌های کوهنوردی جداً خود داری نمایند.
    انتهای پیام/

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر