تصویر
هشدار هواشناسی و پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
24 دی 1402 - 10:50
1
مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: با توجه به کاهش دما و بارش برف و باران، هموطنان از طبیعت گردی در ارتفاعات این این استان خودداری کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: با توجه به کاهش دما و بارش برف و باران، هموطنان از طبیعت گردی در ارتفاعات این این استان خودداری کنند.

"محمد باقر خلفی"اظهار کرد : اکنون تیم های امدادی هلال احمر در مناطق مختلف استان البرز در آماده باش کامل هستند تا درصورت نیاز امدادی هموطنان خدمات ارائه شود.
وی افزود: تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی آماده خدمات رسانی هستند.
خلفی اظهار کرد: هموطنان همچنین از اتراق کردن درحاشیه رودخانه های استان البرز پرهیز کنند.
یادآورشد: اکنون ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب استان به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی هستند.

وی بیان کرد: مسافران در صورت نیاز امداد جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.
مدیرکل هواشناسی استان البرز نیز پیش تر با اعلام هشدار سطح نارنجی گفت: تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی جوی حکایت از کاهش شدید دما ، افزایش ابر و تشدید بارش ها به صورت برف طی روز آینده در این استان دارد.
"آرش " افزود: اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی در این شرایط جوی ضروری است.
وی از رانندگان خواست از سفرهای غیر ضروری در مناطق کوهستانی البرز خودداری کنند و در صورت نیاز همراه داشتن زنجیر چرخ ، سوخت کافی و اطمینان از سالم بودن برف پاکن خودروها امری اجتناب ناپذیر است .

منبع ایرنا برچسب ها: مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: با توجه به کاهش دما و بارش برف و باران، هموطنان از طبیعت گردی در ارتفاعات این این استان خودداری کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: با توجه به کاهش دما و بارش برف و باران، هموطنان از طبیعت گردی در ارتفاعا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.