تصویر
هشدار پلیس راه به رانندگان در حال تردد در البرز
03 دی 1401 - 15:16
2
رئیس پلیس راه استان از بارش برف و باران و بروز لغزندگی در آزاد‎ ‎راه های این استان خبر داد ‏و از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس راه استان از بارش برف و باران و بروز لغزندگی در آزاد‎ ‎راه های این استان خبر داد ‏و از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ‌ "پیمان کرمی اظهار داشت: اکنون این بارش ها در ‏همه محورها به صورت برف و باران است که سبب لغزندگی سطح محور شده است.
‏ وی اضافه کرد: ترافیک در خط جنوبی آزادراه – قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل و در ‏آزادراه تهران – کرج از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده سنگین است.
‏ سرهنگ کرمی افزود: هم اینک تردد در تمام راه های استان البرز به استثنای جاده شمشک – دیزین و جاده جدید ‏هشتگرد – طالقان جریان دارد.
‏ رییس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ، لوازم ایمنی، سوخت کافی، مواد غذایی و سایر ‏نیازها از جمله موارد ضروری برای سفر است که مسافران باید به آنها توجه کنند.
‏ مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های ‏کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.