تصویر
هفتمین خانه محیط زیست استان البرزدر نظرآباد افتتاح شد
05 بهمن 1401 - 12:08
3
مجید درگی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز در مراسم افتتاح هفتمین خانه محیط زیست البرز در دهیاری روستای نجم آباد شهرستان نظرآباد گفت: خانه‌های محیط زیست مجموعه‌هایی با نشاط برای حضور مردم، دولتی‌ها و تمام افرادی است که دغدغه محیط زیست دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

مجید درگی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز در مراسم افتتاح هفتمین خانه محیط زیست البرز در دهیاری روستای نجم آباد شهرستان گفت: خانه‌های محیط زیست مجموعه‌هایی با نشاط برای حضور مردم، دولتی‌ها و تمام افرادی است که دغدغه محیط زیست دارند.

درگی با اشاره به راه اندازی اولین خانه محیط زیست شهرستان نظرآباد اظهار کرد: این خانه‌ها بستر اصلی برای مطالبه‌گری، گفت و گو و حل مشکلات محیط زیست هر منطقه است و این فرصت را برای مردم فراهم می‌کنند تا دغدغه‌های محیط زیستی خود را مطرح کنند.
وی با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته به زودی دو خانه دیگر هم در این شهرستان فعال خواهد شد، توضیح داد: خانه‌های محیط زیست مجموعه‌هایی با نشاط برای حضور مردم، دولتی‌ها و تمام افرادی است که دغدغه محیط زیست دارند.
وی توضیح داد: در این خانه‌ها شاهد برگزاری کارگاه‌ها و دوره های آموزشی مختلف با محوریت موضوعات محیط زیستی هستیم تا از این طریق بتوانیم سواد محیط زیستی ساکنان این شهرستان را ارتقا دهیم و آنها را یک گام به آشتی با موهبت‌های خدادادی نزدیکتر کنیم.
وی با بیان اینکه برای ارتقای فرهنگ محیط زیستی در کشور نیاز به اقدامات ریشه‌ای است، گفت: بدون شک اقدامات زمانبر است ولی نتایج آن بسیار اثرگذار خواهد بود و ما به آینده این خانه‌ها به خصوص برای نسل جوان امیدوار هستیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.