تصویر
هفته استارتاپی البرز برگزار می شود
16 آذر 1400 - 10:11
5
مدیر موسسه پیشگامان توسعه فرآیند دانش بسیج سپاه البرز از برگزاری هفته استارتاپی البرز به مناسبت هفته پژوهش با همکاری دانشگاه علمی و کاربردی کارخانه قند کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر موسسه پیشگامان توسعه فرآیند دانش بسیج سپاه البرز از برگزاری هفته استارتاپی البرز به مناسبت هفته پژوهش با همکاری دانشگاه علمی و کاربردی کارخانه قند خبر داد.

مهندس حسین رجبی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نخبه پروری و اقدام پژوهش محور، اظهار داشت: مؤسسه پیشگامان توسعه فرآیند دانش بسیج سپاه البرز با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی کارخانه قند کرج به مناسبت هفته پژوهش، در راستای تکمیل زنجیره ی ایده تا ثروت و در جهت حمایت از نخبگان و صاحبان ایده و فناوری و طرح های نوآورانه هفته استارتاپی را در استان البرز برگزار می کند.
مدیر موسسه پیشگامان توسعه فرآیند دانش بسیج سپاه البرز با بیان اینکه هفته استارتاپی البرز با ۶ محور اصلی برگزار خواهد شد، افزود:قرآن و عترت، اینترنت اشیاء، صنعت پوشاک، صنایع غذایی، شیرین کننده ها و بیسکویت از محورهای این هفته است.
وی با بیان اینکه این رویداد با حضور سرمایه گذاران و صاحبان صنایع در سطح ملی در استان البرز از تاریخ ۲۷/۹/۱۴۰۰لغایت۰۳/۱۰/۱۴۰۰ در مجموعه تالارهای شهیدان نژاد فلاح برگزار می شود، اذعان داشت: مراسم افتتاحیه این رویداد ۲۷آذر ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با حضور مسئولین کشوری و استانی در سالن شهدا کانون شهید سبحانی اجرا خواهد شد.
مهندس رجبی ضمن دعوت از همه آحاد جامعه خصوصا جوانان و نخبگان به حضور و مشارکت در این رویداد بزرگ، مهلت ارسال آثار و ایده ها به دبیرخانه رویداد تا ۲۰ آذر ماه از طریق آدرس اینترنتی www.
uast-ghand/event.
com اعلام کرد.
مدیر موسسه پیشگامان توسعه فرآیند دانش بسیج سپاه البرز در پایان عنوان کرد: با توجه به رسالت مؤسسه پیشگامان توسعه فرآیند دانش بسیج البرز و با همکاری بخش خصوصی طرح ها و ایده های برتر جهت تجاری سازی در این هفته استارت آپی حمایت خواهند شد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.