تصویر
هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و عظمت یک ملت بزرگ است
03 مهر 1402 - 11:20
1
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و عظمت یک ملت بزرگ است و آنچه به منصه ظهور رسید اراده آهنین یک ملت بود.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و عظمت یک ملت بزرگ است و آنچه به منصه ظهور رسید اراده آهنین یک ملت بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ سید محمد علی حاجی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا شهرستان ، اظهار کرد: باید تلاش کنیم با زنده نگه داشتن چنین مناسبت‌هایی همانند ایام هفته دفاع مقدس که ایام الله تاریخ انقلاب است، این ارزش‌های والای دوران دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی افزود: این نمایشگاه بزرگداشت هفته دفاع مقدس است و پاسداشت ایثارگری رزمندگان، جانبازان، آزادگان و مخصوصا شهدا گرانقدر ما که در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) و گلزار شهدا مدفون شده اند، است.
وی اضافه کرد: سال دومی است که به صورت منظم این نمایشگاه در کنار گلزار شهدا امامزاده محمد (ع) برپا می‌شود که به مسائل مختلفی از جمله سیره شهدا، روایت شهدا و همینطور مباحث جنگ نرم پرداخته شده است.
وی در ادامه به جشنواره اسوه اشاره کرد، افزود: این جشنواره پایگاه‌های منتخب ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) بخشی از این نمایشگاه است که حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، دست اندرکاران اجرای غرفه‌ها هستند.
این مسئول بیان داشت: نمایشگاه به مدت یک هفته در آستان مقدس امامزاده محمد (ع)، گلزار شهدا کرج دایر است و عموم مردم می‌توانند از دو بازه زمانی، ۹ صبح تا ۱۱ ظهر و ۱۶ عصر الی ۱۸ شب از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس، بازدید دانش آموزان از این نمایشگاه و آشنایی آنان با شهدا هشت سال دفاع مقدس انجام خواهد شد و این بازدید همراه با روایتگری توسط رزمندگان هست سال دفاع مقدس و مداحی و شعرخوانی همراه خواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.