تصویر
هفته دولت فرصتی برای مرور عملکردها است
01 شهریور 1401 - 11:20
2
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با صدور پیامی هفته دولت را فرصتی مغتنم برای مرور عملکردها و ترسیم آینده ای روشن خواند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه با صدور پیامی هفته دولت را فرصتی مغتنم برای مرور عملکردها و ترسیم آینده ای روشن خواند.

در پیام آمده است : ملت ما، ملت امام حسین (ع) است و ایرانیان حافظان مکتب و فرهنگ عاشورا که بعد از گذشت هزار و چهارصد سال تا به عصر امروز، خانواده های حسینی با علم و بیرق های سیاه در سوگ سرور و سالار شهیدان ادامه دهنده مکتب امام حسین (ع) و ایستادگی در برابر ارزش ها و آرمان های دینی هستند؛ همان مسیری که دولتمردان انقلاب اسلامی،«شهیدان رجایی و باهنر» با سیره، روش و منش برگرفته از نهضت آزادی خواهی عاشورا، بی ادعا مسیر خدمت به ملت را تا آخرین نفس تفسیر کردند، این مقطع تاریخی را ایستگاهی برای توقف، تورق و بازخوانی تاریخ مکتبی دو تن از دولتمردان نظام جمهوری اسلامی « رجایی و باهنر» از شهدای انقلاب اسلامی می دانیم.

در ادامه آورده است :درنگی بر وقایع هشتم شهریورماه سال ۶۰ یادآور سالروز جنایت استکبار، حمله بی رحمانه به دفتر نخست وزیری و شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر انقلابی، جمهوری اسلامی است.
از آن روز تا به امروزحرکت در مسیر انقلاب با تمامی فرازها، تهدیدها و تحریم ها با رهنمودهای داهیانه بنیانگذارکبیرانقلاب و مقام معظم رهبری، در گام دوم انقلاب ادامه دارد.
در این پیام آمده، هفته ی دولت،زمانی برای مرور عملکردها و فرصتی برای بازشناسی دولتی برگرفته از جنس ملت است و چه فرصتی مغتنم تر از تقارن هفته دولت برای تقدیم اقدامات دولتمردان به ملت و ترسیم آینده ای روشن فرا روی جوانان، مردان و زنان ایران اسلامی.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و عرض تبریک و آرزوی توفیق برای جناب آقای رئیسی رییس جمهور محترم دولت سیزدهم و اعضا محترم کابینه ایشان، این هفته را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد در مجموعه اداری و اجرائی کشور به ویژه خدمتگزاران دولت محترم در استان و شهرستان شهید پرور کرج تبریک و تهنیت عرض می نمایم، موفقیت و سربلندی همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از خداوند متعال مسالت دارم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.