تصویر
هفته دولت نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت است
02 شهریور 1401 - 14:44
1
دکتر حامد فرضی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، امروز چهارشنبه دوم شهریور ماه، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت جایگاه شهیدان رجایی و باهنر پیامی منتشر کرد که به شرح زیر است: بسمه تعالی با سلام و احترام؛ نخستین روزهای شهریور ماه، که به سرخی خون خادمان ملت و نظام و بزرگواران عرصه علم، ایمان و عمل، با نام و یاد شهیدان والا مقام”رجایی” و ”باهنر” مزین و هفته دولت نامگذاری شده است، فرصتی برای سرمشق قراردادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم است.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر حامد فرضی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، امروز چهارشنبه دوم شهریور ماه، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت جایگاه شهیدان رجایی و باهنر پیامی منتشر کرد که به شرح زیر است:
بسمه تعالی
با سلام و احترام؛
نخستین روزهای شهریور ماه، که به سرخی خون خادمان ملت و نظام و بزرگواران عرصه علم، ایمان و عمل، با نام و یاد شهیدان والا مقام”رجایی” و ”باهنر” مزین و هفته دولت نامگذاری شده است، فرصتی برای سرمشق قراردادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم است.
هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری و نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم است.
امروزه دولتمردان ما باید تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری با هدفی راسخ و همتی استوار در مسیر اعتلای ایران اسلامی در کمال دلسوزی با تکیه بر توانایی زنان و مردان این مرز و بوم با تأسی از ویژگیهای والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و در راستای تحقق شعار امسال که "سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" می باشد، گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در "دولت مردمی" را در حیطه های مختلف فراهم آورند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به تمامی تلاشگران دولت، همکاران پر تلاش و کم ادعا مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری و کلیه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق خدمت صادقانه و شایسته همگان را برای تحقق آرمان های انقلاب و ارزش های نظام جمهوری اسلامی مسئلت می نمایم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.