تصویر
هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تجلیل از دست اندرکاران تحقق عدالت است
08 تیر 1401 - 8:47
2
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در دیدار با معاون دادستان و رئیس دادگاه انقلاب و محاکم عمومي شهرستان کرج گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تجلیل از دست اندرکاران تحقق عدالت است.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان در دیدار با معاون دادستان و رئیس دادگاه انقلاب و محاکم عمومی شهرستان کرج گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تجلیل از دست اندرکاران تحقق عدالت است.

سرهنگ "علی قاسم پور" در این دیدار صمیمی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به مسئولان قضائی شهرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران وفادارش افزود: هفته قوه قضائیه فرصتی برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است.
وی افزود: دستگاه قضائی و انتظامی ۲ سازمان مکمل یکدیگر هستند که تلاش و جدیت خاصی در ایجاد امنیت دارند و این همکاری موجب ارتقاء امنیت و رضایتمندی مردم می شود.
فرمانده انتظامی کرج اظهار داشت: امید است بیش از گذشته شاهد تعامل و همکاری هرچه بیشتر فراجا و دستگاه قضا در مسیر احقاق حقوق شهروندی و تحقق عدالت و توسعه جامعه باشیم.
سرهنگ قاسم پور در پایان همکاری مستمر دو نهاد انتظامی و قضائی را ۲ اهرم قدرتمند حاکمیت در حفظ امنیت دانست و گفت: استمرار این همکاری باعث ارتقاء احساس امنیت در جامعه و موجب سلب آسایش بزهکاران و مجرمان خواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.