تصویر
همایش آموزشی تخصصی ویژه بخشداران استان البرز برگزار شد
17 شهریور 1401 - 12:56
2
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری البرزاز برگزاری همایش آموزشی ویژه بخشداران استان خبر داد، گفت: در این دوره بخشداران سیاست های عمومی دولت و خط مشی های کلی وزارت کشور را آموزش می بینند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری البرزاز برگزاری همایش آموزشی ویژه بخشداران استان خبر داد، گفت: در این دوره بخشداران سیاست های عمومی دولت و خط مشی های کلی وزارت کشور را آموزش می بینند.

مهرداد قهرمانی در ابتدای جلسه ضن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این همایش و کارگاه اموزشی با تشریح برنامه های این دوره گفت: این دوره آموزشی حرکت جدیدی در جهت انتقال تجربیات و تبادل اندیشه ها می باشد که بسیار حائز اهمیت است.
قهرمانی اضافه کرد: این استان از ۷ شهرستان و فرمانداری و ۱۴ بخش و بخشداری برخوردار است و برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای سطح علمی و تجربی بخشداران استان جهت تحقق شاخصهای توسعه در استان و کسب آگاهی‌های لازم در این زمینه بسیار راهبردی و ضروری خواهد بود.
وی افزود: این همایش آموزشی ویژه بخشداران شهرستان های تابعه استان با رویکرد آگاهی بخشی، حل مسئله و تصمیمگیری برای اولین بار در استان و با اجرای ۲ کارگاه آموزشی صبح و عصر با حضور جناب آقای دکتر راد درویش معاون آموزش و اساتید مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با عناوین و موضوعاتی شامل؛ شناسایی و استفاده بهینه از منابع اعتباری موجود در قوانین کشور برای توسعه بخشها و سطوح محلی و اصول و آداب سخنرانی، آداب معاشرت با مردم و آداب رفتار در اماکن و مجامع و اصول اخلاقی و آیین تشریفات و نیز مهارت‌های بخشداران در اجرای خط مشی های کلی وزارت کشور و چگونگی اعمال آنها در حوزه مربوطه برگزار شد.
قهرمانی تصریح کرد: ارتقای آگاهی بخشداران در دستور کار دفتر برنامه ریزی بودجه و تحول اداری قرار گرفته است و پیش بینی کرده ایم مجموعا یازده کارگاه آموزشی با موضوعات متنوع با جامعه هدف بخشداران برگزار نماییم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.