تصویر
همایش بزرگ ورزش صبحگاهی در فردیس برگزار شد
28 بهمن 1402 - 11:09
2
علی اصغر سلیمانی اظهار کرد: تداوم ورزش‌های صبحگاهی همگانی به جهت ایجاد نشاط اجتماعی و بهبود سلامت روحی و جسمی در شهروندان اهمیت بسزایی دارد در همین راستا و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در دهه مبارک فجر مراسمی با استقبال پرشور عموم شهروندان و با حضور مربیان مجرب و توانمند ایستگاه های ورزشی در پارک بهشت برپا شد.
ارسال توسط :
پ
پ

علی اصغر سلیمانی اظهار کرد: تداوم ورزش‌های صبحگاهی همگانی به جهت ایجاد نشاط و بهبود سلامت روحی و جسمی در شهروندان اهمیت بسزایی دارد در همین راستا و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در دهه مبارک فجر مراسمی با استقبال پرشور عموم شهروندان و با حضور مربیان مجرب و توانمند ایستگاه های در پارک بهشت برپا شد.

وی در ادامه افزود: در این همایش ناصر نورپور سخنگو و رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست و محسن امانی عضو کمیسیون شورای اسلامی شهر نیز حضور داشتند و با همکاری هیات های ورزش های همگانی، مسابقات مختلف ورزشی از جمله طناب کشی برگزار شد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تصریح کرد: در پایان از مربیانی که در طول این مدت در ایستگاه های ورزش های صبحگاهی فعالیت داشتند با اهداء جوایز نفیس شد.
سلیمانی خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات در جهت توسعه و ترویج فرهنگ ورزش های صبحگاهی خانوادگی و همگانی برای ایجاد گرایش در شهروندان به ورزش کردن در ابتدای روز برای استفاده از هوای پاک در مناسبت های گوناگون انجام شده و این روند ادامه دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.