تصویر
همایش بزرگ پیاده‎روی خانوادگی درشهرجدید مهستان برگزار شد
03 تیر 1402 - 9:27
0
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از ساعت ۷ صبح در محل بوستان گلستان شهرجدید مهستان برگزار و به طور مستقیم و زنده از برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیما پخش شد.
ارسال توسط :
پ
پ


همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از ساعت ۷ صبح در محل بوستان گلستان شهرجدید مهستان برگزار و به طور مستقیم و زنده از برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیما پخش شد.

جوادگلسرخی رییس اداره ورزش وجوانان با اشاره به اهمیت فواید پیاده‌روی برای سلامتی افزود: پیاده‌روی مناسب برای هر سنی به شمار می‌آید و همه افراد می‌توانند با سنجش وضعیت جسمانی خود در محیط‌های عمومی به همراه خانواده این ورزش را انجام دهند تا باعث افزایش شور، نشاط، سلامت و همبستگی بیشتر در بین خانواده‌ها و هم در جامعه شود.
ایشان درادامه گفت:مردم ورزش دوست مهستان مسیر کلانتری تا بوستان گلستان را پیاده طی نمودند و درادامه با اجرای پرنشاط ورزشکاران دررشته های مختلف ورزشی نشاط برپاشد.
رییس اداره ورزش وجوانان افزود: درمیان برنامه پیاده روی برپایی غرفه های ،هنری،،صنایع دستی ، ایستگاه سلامت نیزبرگزارشد.
وی درپایان از فروغی مدیر کل ورزش وجوانان،دکترحدادی نماینده مجلس شورای اسلامی،دکترالبرزی فرماندار،گلرخی شهردار شهرجدیدمهستان ، منصورزارع رییس هیات همگانی ، دکتررحمتی رییس هیات همگانی استان ، کلیه ادارات ، شهرداری ها،نیروی انتظامی،هلال احمر،شبکه بهداشت،میراث فرهنگی،اداره برق،مخابرات ،شهرک صنعتی و هیاتهای ورزشی درجهت هرچه باشکوهتر برکزار شدن این مراسم و تشکر نمود .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.