تصویر
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در راستای افزایش نشاط اجتماعی در شهر مهستان برگزار می‌شود
01 تیر 1402 - 14:31
3
روابط عمومی شهرداری شهر مهستان گفت: روز جمعه دوم تیرماه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در راستای افزایش نشاط اجتماعی در شهر مهستان برگزار و به طور مستقیم از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ


روابط عمومی شهرداری شهر مهستان گفت: روز جمعه دوم تیرماه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در راستای افزایش نشاط در شهر مهستان برگزار و به طور مستقیم از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

نصرالهی مسئول روابط عمومی شهرداری مهستان، گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی با محوریت شهرستان ساوجبلاغ به میزبانی شهر مهستان و با پخش زنده از شبکه‌های تلویزیونی سه و البرز در روز جمعه دوم تیرماه از ساعت ۷ صبح برگزار می‌شود و برنامه های جانبی مانند نمایشگاه صنایع دستی و ، اجرای حرکات توسط هیئت‌های ورزشی و برنامه های طنز و شاد و مفرح و ورزش همگانی از دیگر بخش‌های برنامه ها می باشد.
وی افزود: مسیر همایش پیاده‌روی از فاز یک جنب کلانتری، آغاز و تا بوستان گلستان ادامه خواهد داشت و امیدواریم با استقبال مردم و با حضور مسئولین، برنامه خوبی در راستای معرفی شهرستان ساوجبلاغ به ویژه شهر مهستان باشد.
نصرالهی ادامه داد: جوایز این همایش همگانی تعدادی دوچرخه و پک ورزشی است و برگزاری چنین برنامه هایی همراه با انجام ورزش همگانی منجر به ایجاد نشاط اجتماعی می‌شود.
سپهر نصراللهی در پایان از آحاد مردم شهرستان ساوجبلاغ به ویژه شهر مهستان دعوت کرد، در این برنامه شرکت کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.