تصویر
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر هشتگرد برگزار شد
28 خرداد 1401 - 16:13
1
با پیگیری مهندس کاشف رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر و حمایت رئیس و اعضای شورا و شهردار هشتگرد ، اولین همایش بزرگ پیاده روی با استقبال پرشکوه شهروندان در هشتگرد برگزار شد .
ارسال توسط :
پ
پ

با پیگیری مهندس کاشف رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر و حمایت رئیس و اعضای شورا و شهردار هشتگرد ، اولین همایش بزرگ پیاده روی با استقبال پرشکوه شهروندان در هشتگرد برگزار شد .

مهندس کاشف نایب رییس شورا در این همایش که با شعار "مصرف بهینه آب" برگزار گردید از برنامه های گسترده کمیسیون ورزش و جوانان برای توسعه ورزش همگانی و ورزش شهروندی خبر داد .

وی گفت : با توجه به اینکه طی سالیان اخیر با شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت های به ویژه ورزش های خانوادگی و همگانی تحت الشعاع قرار گرفته و بسیاری از برنامه های ورزشی تعطیل گردیده بودند لذا کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر در نظر دارد تا نسبت به راه اندازی برنامه های ورزشی در دوران پسا کرونا اقدام نماید .
وی افزود : همایش پیاده روی به عنوان یکی از برنامه های مستمر در شهر هشتگرد اجرا خواهد شد و طی هفته های جاری شاهد پر بار شدن این برنامه خواهیم بود .
وی به پیوست این همایش با موضوع صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد و با توجه به خشکسالی های اخیر و کاهش نزولات جوی ، مصرف بهینه آب را از جمله مهمترین موضوعات فصل تابستان دانست .
کاشف گفت : هرچند طی سالیان اخیر با اصلاح الگوی مصرف توانسته ایم در بسیاری از موارد از جمله آبیاری فضای سبز از هدر رفت آب جلوگیری نماییم و با ایجاد شبکه های تحت فشار و آبیاری قطره ای ، خودداری از کاشت چمن و راه های دیگر در مصرف آب صرفه جویی نماییم لیکن گذر از فصل گرما و تابستان نیازمند مشارکت همه آحاد جامعه است .
مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد نیز با از دستگاه های مشارکت کننده در این همایش به ویژه اداره ورزش جوانان ، هیات ورزشهای همگانی ، نیروی انتظامی و پلیس راهور ، بسیجیان و سایر دست اندرکاران مراسم از توسعه بوستان های شهر و بهسازی آن برای استفاده شهروندان خبر داد .
وی گفت : طی روزهای اخیر بهسازی بوستان تندرستی به عنوان بزرگترین بوستان شهر هشتگرد در دستور کار قرار گرفته است است و شهرداری تلاش دارد تا ضمن رفع نواقص ، امکانات جدیدی نیز به این بوستان ها اضافه نماید .
همایش پیاده روی خانوادگی در هشتگرد با استقبال گسترده شهروندان از مسیر بوستان پروین اعتصامی آغاز و پس از طی رینگ پیاده روی بوستان تندرستی ، مجدداً در محوطه بوستان پروین اعتصامی با نرمش صبحگاهی و تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی و همچنین برگزاری قرعه کشی و اهدا جوایز به شرکت کنندگان به کار خود پایان داد .
مهندس فلاحتکار ، مهندس فیروز زارع و سرکار خانم صالحی از اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد نیز در این همایش حضور داشتند

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.