تصویر
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در مِهستان
03 تیر 1402 - 9:12
3
به همت معاونت فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به همراه بخش های متنوع در بوستان گلستان شهر مِهستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


به همت معاونت شهرداری و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به همراه بخش های متنوع در بوستان گلستان شهر مِهستان برگزار شد.

دکتر گلرخی در حاشیه این برنامه گفت: افزایش نشاط شهروندی و ایجاد فضاهای دیدار از اولویت های مهم ما در برنامه های فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری است و این برنامه که از آنتن زنده ی شبکه ۳ سیما و شبکه استانی البرز پخش می شود از جمله ی این برنامه ها برای معرفی شایسته ی شهر مِهستان و ایجاد فضای شاد و فرصت وررش همگانی برای شهروندان است.
لازم به ذکر است در این برنامه که با استقبال خوب شهروندان و با حضور فرماندار، نماینده مجلس، اعضای شورای اسلامی شهر مِهستان و برخی مسئولین دیگر برگزار شد، بخش های متنوعی همچون سرود، اجرای حرکات ورزشی توسط ورزشکاران شهر و شهرستان و رکوردداران جهانی، مسابقه و قرعه کشی با اهدای جوایز ارزنده ای همچون دوچرخه و بسته های ورزشی اجرا شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.