تصویر
همایش جهاد تبیین در آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد
28 بهمن 1402 - 15:41
1
در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همایش جهاد تبیین با حضور صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز و سایر مسئولین، ویژه دبیران دین و زندگی، علوم اجتماعی و آمادگی دفاعی دوره متوسطه مدارس استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همایش جهاد تبیین با حضور صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز و سایر مسئولین، ویژه دبیران دین و زندگی، علوم و آمادگی دفاعی دوره متوسطه مدارس استان البرز برگزار شد.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این همایش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: حماسه‌هایی که مردم ایران در دوران‌های مختلف رقم زدند بی‌شمار و بی‌بدیل است،از جمله: صحنه دفاع مقدس، صحنه های اجتماعی، مقابله با فتنه‌ها و .
.
.
که این خود نشان از بصیرت و عزت مردم سرافراز ایران اسلامی است، حتی ثابت شده است که معدل حضور مردم در دفاع از نظام، از مسئولین نیز بالاتر است.
وی افزود: حماسه‌ای که مردم در چند روز گذشته، در راهپیمایی ۲۲ بهمن، رقم زدند در اقصی نقاط کشور به ویژه در استان البرز مثال زدنی است و این حضور پاسخی برای مقابله با هجمه های دشمنان است.
حجرگشت اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان فراگیرترین و تاثیرگذارترین دستگاه و معلمان به عنوان مرجعیت اول کشور، علی رغم همه مسائل و مشکلات پای نظام و انقلاب ایستاده اند و همیشه ثابت کرده اند که زمانی که صحبت از کشور و دفاع از آن باشد، از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مردم محور است و یکی از صحنه‌هایی که می‌شود به وظیفه خود عمل نمود و حفظ منافع ملی کوشا باشیم، صحنه بزرگ انتخابات است و قطعاً مردم ما ثابت خواهند کرد که حقیقت انقلاب را در صحبت های امام راحل(ره) درک کرده اند و بیعتی دوباره با رهبر عظیم الشان خواهند بست.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.