تصویر
همایش “حامیان حجاب و عفاف” در البرز برگزار می شود
17 تیر 1402 - 16:26
1
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز، از برگزاری همایش بزرگ "حامیان حجاب و عفاف" به مناسبت هفته عفاف و حجاب، در این استان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز، از برگزاری همایش بزرگ "حامیان حجاب و عفاف" به مناسبت هفته عفاف و حجاب، در این استان خبر داد.

حجت الاسلام کولیوند، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز، از برگزاری همایش بزرگ «حامیان حجاب و عفاف» به مناسبت هفته عفاف و حجاب، خبر داد.

حجت الاسلام کولیوند، گفت: با توجه به اهمیت ویژه عفاف و حجاب در سلامت جامعه مدنی و مورد هدف قرار گرفتن این مهم توسط دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و دشمنان جمهوری اسلامی ایران، همچنین موقعیت کنونی عفاف و حجاب در استان، لازم دیده شد تا در هفته عفاف و حجاب، همایشی با عنوان «حامیان عفاف و حجاب» برگزار گردد، تا میدانی برای اتحاد و یکصدایی آحاد مؤمنین جهت مطالبه از مسئولین ذی ربط برای جریان یافتن عفاف و حجاب در جامعه، و اجرای قوانین موجود، باشد.

زمان: یکشنبه_ ۱۸تیر۱۴۰۲ / ساعت ۱۴ الی ۱۶
مکان: - ضلع شمالی میدان مهران – خیابان ندای شمالی – بوستان ۱۹ – سالن همایش امام علی(علیه السلام)

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.