تصویر
همایش سلامت معنوی در دانشکده پزشکی برپا شد
08 خرداد 1402 - 16:14
1
همایش سلامت معنوی به همت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و ستاد اقامه نماز در استان با حضور جمعی از کادر درمان ، پزشکان، پرستاران، بهیار و کمک بهیار و .
ارسال توسط :
پ
پ


همایش سلامت معنوی به همت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و ستاد اقامه نماز در استان با حضور جمعی از کادر درمان ، پزشکان، پرستاران، بهیار و کمک بهیار و .
.
.
در سالن همایش مدافعان سلامت دانشکده پزشکی برگزار شد.

این همایش با سخنرانی و تدریس دکتر اصغر قربانی ، متخصص اطفال و نوزادان و استاد نمونه ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد .
در این همایش به موضوعات و ابتکاراتی در خصوص تسهیلات اقامه نماز در مراکز درمانی پرداخته شد و احکام نماز در بیمارستان ها به کادر درمان جهت آموزش و کمک به بیمارانی که قصد دارند در بیمارستان و هنگام بستری نیز به فریضه نماز بپردازند به حاضرین آموزش داده شد.
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مرادی،مسئول ستاد اقامه نماز استان البرز در این همایش بر سلامت روح و معنوی در کنار سلامت جسم تاکید کرد و افزود: بیماران زمانی که در بستر بیماری جسمی هستند از نظر روحی بیشتر نیاز به انجام فرایض دینی و دعا و مناجات دارند چرا که انجام این فرایض به آرامش قلب و روحی آنان کمک می کند و این باعث می شود سلامت جسمی زودتر ایجاد شود

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.