تصویر
همایش مدیران خانه محلات استان البرز برگزار شد
21 مرداد 1402 - 9:39
1
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از برگزاری همایش مدیران خانه محلات استان با حضور دبیر ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار کشور، مدیران کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، آموزش فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) با دستور جلسه بررسی مسائل محلات و بارگذاری اطلاعات و مشکلات مرتبط و همچنین فعالیت نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی و خانگی زنان سرپرست خانوار در سالن همایش تالار شهیدان نژاد فلاح خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل امور و استانداری البرز از برگزاری همایش مدیران خانه محلات استان با حضور دبیر ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار کشور، مدیران کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، آموزش فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) با دستور جلسه بررسی مسائل محلات و بارگذاری اطلاعات و مشکلات مرتبط و همچنین فعالیت نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی و خانگی زنان سرپرست خانوار در سالن همایش تالار شهیدان نژاد فلاح خبر داد.

محمدجواد کاظمینی در ابتدای این همایش گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی قرارگاه اجتماعی در سطح استان و محلات ۶۶ گانه ارائه کرد و گفت: ایجاد شبکه مردمی توسط مدیران در محلات هدف و استفاده از تمامی پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در سطح استان برای رفع معضلات و مشکلات انبوه شده در محلات را ضروری است.
وی از مدیران محلات خواست با روحیه جهادی و انقلابی نسبت به استخراج و احصاء مشکلات محل خود را بر اساس مطالعه دقیق و داده‌ها اقدام کرده و با همان روحیه انقلابی از دستگاه‌های اجرایی و مسئولین استانی و کشوری نسبت به رفع آنها مطالبه‌گری کنند.
در ادامه نیز گوهری دبیر ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخودار کشور توضیحاتی را در خصوص اقدامات ستاد توانمندسازی کشور مطرح و استفاده از نیروهای مردمی برای حل مشکلات مردم را از نکات قابل توجه و ویژه این طرح عنوان کرد.
گفتنی است در ابتدای این نشست تعدادی از مدیران خانه محلات و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش اقدامات و عملکرد خود و همچنین مشکلات موجود و پیشرو را مطرح کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.