تصویر
همایش مشترک موتورسواری و اتومبیلرانی اسلالوم در فردیس برگزار شد
17 اردیبهشت 1401 - 9:23
2
همایش یک روزه مشترک موتورسواری و اتومبیلرانی اسلالوم آقایان روز جمعه در پارک تندرستی شهرستان فردیس استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

همایش یک روزه مشترک موتورسواری و اتومبیلرانی اسلالوم آقایان روز جمعه در پارک تندرستی شهرستان استان البرز برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس در این همایشگفت: این همایش با شرکت ۲۰ خودرو اسلالوم و با حضور پر شور علاقه مندان و جوانان برگزار شد.
« سعید کولیوند » افزود: شرکت در این همایش می تواند زمینه ساز جذب جوانان وحرکت آنها در مسیر توانایی ها و علاقه مندیهایشان باشد ، اتومبیلرانی وموتورسواری ۲ رشته مهیج و پرطرفدار به ویژه در بین جوانان هستند که با ایجاد انگیزه وتشویق و ارائه برنامه های آموزشی مستمر می توان راه را برای حضور هدفمند آنها در این عرصه فراهم کرد.
کولیوند ضمن تشکر از فرمانداری ، شهرداری ، پلیس راهور شهرستان فردیس و فرماندهی انتظامی پاسگاه شهرک ناز و اورژانس شهرستان فردیس به پاس همکاری در برگزاری همایش افزود،: دلیل برگزاری این دست از همایش ها تشویق جوانان مشتاق به رشته اتومبیلرانی و در نهایت قهرمان پروری و افتخار آفرینی برای استان و در نهایت کشور عزیزمان است.
در پایان به نفرات برتر این همایش جوایزی اهدا شد.
این همایش به همت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فردیس برگزار شد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.