تصویر
همایش ملی پیاده روی ایرانیان در شهرستان چهار باغ  برگزار شد
02 مرداد 1401 - 8:44
2
رئیس هیات ورزش های همگانی استان البرز اظهار کرد: با برگزاری همایش های پیاده روی، شور و نشاط و توسعه فعالیت بدنی به جامعه باز می گردد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس هیات ورزش های همگانی استان البرز اظهار کرد: با برگزاری همایش های پیاده روی، شور و نشاط و توسعه فعالیت بدنی به جامعه باز می گردد.

این همایش با حضور حدادی نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی، گلستانی معاونت اداره ورزش و جوانان استان البرز، دکتر مهدوی مسئول سازمان تفریحی رقابتی فدراسیون، دکتر ذاکریان رئیس انجمن کمیته فریزبی و خانواده محترم شهدا و مردم خونگرم شهرستان برگزار گردید.
وی گفت: همایش ملی پیاده روی ایرانیان(یادواره غدیر) در تاریخ ۳۱تیر ماه ساعت ۸ صبح از میدان چهارباغ تا کارخانه غنچه پرور به مسافت ۴کیلومتر با حضور بیش از ۲ هزار نفر از مردم‌شهرستان چهار باغ برگزار شد.
رحمتی در ادامه گفت: جا دارد از زحمات و همکاری امام جمعه محترم چهارباغ، فرماندار، شهردار، اعضای محترم شورا شهر، اداره ورزش و جوانان چهارباغ، ریاست و اعضای محترم هیات ورزش های همگانی شهرستان چهارباغ به جهت میزبانی همایش پیاده روی ایرانیان، خانواده محترم شهدا، بخشدار مرکزی، دهیاران، آموزش و پرورش، سپاه و بسیج، حلال احمر، کمیته های متناظر استانی، نیروی انتظامی و صدا و سیما و کلیه دستگاه های اجرایی و عزیزانی که در برگزاری این همایش هیات استان و شهرستان را یاری نمودند، صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم.
این همایش با هدف ترویج ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط بین خانواده ها و مردم به میزبانی هیات ورزش های همگانی شهرستان چهارباغ برگزار گردید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.