تصویر
همایش موکب داران استان البرز
31 مرداد 1402 - 10:12
2
علی اسلام خواه ریاست ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز در همایش موکب داران اربعین حسینی با تقدیر و تشکر از مسئولان موکب های اربعین حسینی گفت: اینکه هر یک از موکب داران با هدف حفظ شأن اهل بیت(ع) با هدف خدمت رسانی به زائران حاضر می شوند قابل تقدیر است.
ارسال توسط :
پ
پ

علی اسلام خواه ریاست ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز در همایش موکب داران اربعین حسینی با و تشکر از مسئولان موکب های اربعین حسینی گفت: اینکه هر یک از موکب داران با هدف حفظ شأن اهل بیت(ع) با هدف خدمت رسانی به زائران حاضر می شوند قابل تقدیر است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز افزود: حماسه اربعین حسینی با همراهی و اهتمام موکب داران و خدمت گذاران اهل بیت(ع) در سال جاری محقق می شود.

وی با اشاره به اهمیت قدردانی از زحمات و تلاش های صورت گرفته آغاز فعالیت موکب های استان با اعزام سری اول خادمین اعلام کرد .
به گفته وی، با تمامی هجمه های استکباری، اکثر خواهران حاضر در اربعین حسینی با وجود گرمای بالای ۴۵ درجه در کمال حجاب کامل و چادر اسلامی است.
در ادامه اسلام خواه با یادآوری شهامت آفرینی و صبوری آزادگان و اینکه چهارشنبه ۲۵ مرداد سالروز ورود آزادگان است تصریح کرد:آزادگان صبر کردند و با عزت و افتخار به وطن بازگشتند، آزادگان الگوی شاخصی برای صبر در برپایی آیین اربعین حسینی هستند.

اسلام خواه عنوان کرد: حضور ایثارگران در موکب های خدمت رسانی باعث افتخار و مباهات است، ضروری است با درک جایگاه معرفتی آنان نسبت به خدمت رسانی بهتر به زائران اقدام کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.