تصویر
همایش گرامیداشت هفته تربیت اسلامی در استان البرز برگزار شد
13 اسفند 1401 - 16:22
1
همایش گرامیداشت هفته تربیت اسلامی با حضور هراتی مشاور استاندار البرز، فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز، قبادی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان البرز و دیگر مسئولین درکانون فرهنگی و تربیتی شهید فهمیده برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

همایش گرامیداشت هفته تربیت اسلامی با حضور هراتی مشاور استاندار البرز، فتح اللهی معاون پرورشی و آموزش و پرورش استان البرز، قبادی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان البرز و دیگر مسئولین درکانون فرهنگی و تربیتی شهید فهمیده برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز بر اهمیت نقش مربیان مدارس در احیای امور تربیتی تاکید کرد و افزود : هویت اصلی معاونت پرورشی ، امور تربیتی است و می بایست با استفاده از متون و میراث گذشتگان همچون شهیدان رجایی و باهنر و با استفاده از دستاوردهای حال ، نسل نوجوان و جوان را با ارزش های اسلامی آشنا نمود .
سردار فتح اللهی گفت : ارائه محتوای غنی تربیت اسلامی به دانش آموزان می تواند آنها را از هجمه های مختلف دنیای امروز حفط کند .
در ادامه این مراسم نفرات برتر جشنواره ایده های برتر تربیتی ، از تجربیات خود سخن گفته و گروه سرود دبیرستان دخترانه شاهد عفاف ناحیه سه به اجرای سرود پرداختند .
در پایان از پیشکسوتان و فعالان عرصه امور تربیتی شد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.