در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، همایش ۱۵۰۰ نفره رای اولی‌ها با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی، مرتضی ولی پوری معاون ، امنیتی و استانداری البرز، حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، آل عوض مشاور هراتی مشاور استاندار البرز، کاظمینی مدیر کل امور اجتماعی استانداری البرز و دیگر مسئولین، ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم مدارس پسرانه در تالار نژاد فلاح برگزار شد.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این آیین ضمن تبریک ایام مبارک فجر گفت: رای اولی‌ها با انتخاب آگاهانه خود می‌توانند در انتخاب یک فرد اصلح موثر باشند و از همین طریق زمینه توسعه کشور را فراهم نمایند.
وی افزود: این دانش آموزان با مشارکت در تعیین سرنوشت خود و جامعه می توانند در ساخت ایران قوی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیر گذار باشند همچنان که امروزه شاهد پیشرفت های قابل توجهی در سطح کشور به دست جوانان و نوجوانان هستیم.
حجرگشت تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی همچون همایش‌های تبیینی برای جامعه دانش آموزی، ان و اولیای دانش آموزان با هدف ایجاد شور و نشاط، نقش آفرینی و عزت آفرینی برای حضور موثر و مشارکت سیاسی بالا در انتخابات پیش رو در نظر گرفته شده که در زمان مورد نظر اجرا خواهد شد

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر