تصویر
همت همگانی برای اجرای باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس در چهارباغ
28 شهریور 1401 - 8:39
3
نشست هم اندیشی برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه و به ریاست مهندس جعفری فرماندار شهرستان چهارباغ و اعضا برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نشست هم اندیشی برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه و به ریاست مهندس جعفری فرماندار شهرستان و اعضا برگزار شد.

در این نشست ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام اسلامی، گفت: هر گونه فعالیت و اجرای برنامه در هفته دفاع مقدس جزو وظایف دینی، شرعی و ملی ما بوده و بحمدالله همه مسئولین شهرستان در این زمینه ثابت قدم و فعال هستند.
در ادامه مهندس جعفری فرماندار شهرستان گفت: این اقتدار و این امنیت موجود در کشور را مدیون خون پاک شهیدان هستیم و در ایام خاص از جمله بیماری کرونا نیز این مدافعان سلامت بودند که در جبهه مقدم به مردم شریف خدمتگزاری می کردند و همه این ها جلوه ای از ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است که از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز در کشور وجود دارد.
نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت: ایام سوگواری سالار شهیدان و همچنین ایام عزاداری ماه صفر است و همه می دانیم که شهدای دفاع مقدس ایران اسلامی الگویشان سیدالهشدا علیه السلام بوده لذا باید یاد و خاطره این عزیزان زنده نگه داشته شود.
فرماندار چهارباغ خاطرنشان کرد: برنامه های متنوعی در شهرستان برای هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است و با همکاری سپاه، بسیجیان، نیروهای انتظامی و امنیتی و با مدیریت دلسوزانه امام جمعه محترم، امسال به طور ویژه این برنامه ها اجرا می شود.
?در ادامه نشست سرهنگ حسنیان فرماندهی سپاه شهرستان در ارتباط با برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام بازگشایی مدارس، زنگ مقاومت و ایثار و همچنین نشست روشنگری و جهاد تبیین در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: تجلیل از پیشکسوتان، رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس، تجلیل از مدافعین سلامت، تجلیل از خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، نمایشگاه جهادگران، برگزاری شب شعر، رزمایش کمک های مومنانه و همچنین مراسم عزاداری نیروهای مسلح و بسیجیان، تجلیل از مادران آسمانی، اطلاع رسانی عمومی در سطح شهرستان بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس در چهارباغ خواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.