تصویر
همدلی و همیاری حوزه مدیریت شهری در ارتقائ فرهنگ و هنر کرج نقش بسزایی دارد
15 مهر 1402 - 10:58
شناسه : 672460
2
جابری انصاری : بدون شک ارتقا و افزایش سطح سرانه مطالعه و دانش افراد در پی مطالعه و کتاب خوانی، جامعه را از آسیب های اجتماعی مصون نگاه می دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

جابری انصاری : بدون شک ارتقا و افزایش سطح سرانه مطالعه و دانش افراد در پی مطالعه و کتاب خوانی، جامعه را از آسیب های مصون نگاه می دارد.

سعید جابری انصاری مدیر کل در حاشیه بازدید هیئت انتخاب پایتخت کتاب ، ضمن تاکید بر تلاش برای ارتقای فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت مطالعه و کتابخوانی در نظام کشور و جایگاه این موضوع در ارتقای فرهنگ عمومی، یکی از اولویت‌های ، مدیریت متمرکز همه فعالیت‌های حوزه کتاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ، توسعه و تجهیز بوستان های سرای مطالعه کتاب بوده است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود : کسب عنوان پایتختی کتاب ایران موجب ارتقائ همه جانبه استان در حوزه کتاب و کتابخوانی می شود که حوزه مدیریت شهری توانسته از همه ظرفیت ها ، ایده ها و خلاقیت در حوزه کتاب و کتابخوانی بهره برد .
وی افزود : حوزه مدیریت شهری تا کنون به غیر از ۷ سردیس اساطیر شاهنامه که در روز بازدید توسط هیئت بازرسان و مسئولین شهری رونمایی شد ، تا کنون ۱۰ سردیس مشاهیر فرهنگ و هنر ایران ، ۳ شهید و ۲ سردیس مشاهیر کرج را در پارک ملی ایران کوچک نصب کرده است ، که خود نشان دهنده پیشینه اسلامی ایرانی کشورمان و آگاهی بخشی برای نسل کنونی و نسل های آینده می باشد .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، ضمن ابراز خرسندی از حضور بازرسان انتخاب شهر پایتخت کتاب ایران از کلان افزود : در انتخاب شهر کرج به عنوان شهر دوستدار کرج و برگزیده شدن شهر کرج جزو ۱۲ شهر پایتخت کتاب ایران در کشور ، از همه ی مسئولین مرتبط خصوصا" داد کیانی شهردار کلان شهر کرج ، علیرضا عاقلی ، رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج و امیر اشتری رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و شهرداری کرج که نقش موثر و بسزایی در کسب این عنوان داشته اند را مغتنم دانسته و برخود لازم می دانم از این عزیزان و همراهان همدل تشکر و قدردانی نمایم و امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد موفقیت کرج به عنوان" شهر پایتخت کتاب ایران " باشیم .

۱۴ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۰۸

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.