تصویر
همراهی دانش آموزان با پلیس راهور البرز
05 مهر 1402 - 14:08
0
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح نظم بخشی به ایاب و ذهاب مدارس در شروع سال تحصیلی جدید با کمک دانش آموزان و اولیاء در این استان خبرداد .
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح نظم بخشی به ایاب و ذهاب مدارس در شروع سال تحصیلی جدید با کمک دانش آموزان و اولیاء در این استان خبرداد .

سرهنگ "حمداله رحمتی پور"، افزود: دراجرای این طرح بیش ازیک هزار و ۲۰۰ دانش آموز البرزی در قالب طرح همیار پلیس به نظم بخشی و ارتقای انضباط ترافیکی به ویژه تردد مسیرهای منتهی به مدارس می پردازند.
رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی البرز یادآورشد: برخورد قاطع با متخلفان، موتورسیکلت سواران حادثه ساز، کنترل سرویس های مدارس از نظر رعایت استاندارد های حمل و نقل عمومی و همچنین تکمیل علائم عمودی و افقی راهنمایی و رانندگی و نصب سرعت گیر از جمله برنامه های پلیس مدرسه است.
این مقام انتظامی اضافه کرد: دانش آموزانی که عضو پلیس مدرسه در مقطع تحصیلی ابتدایی هستند، آموزش های مختلف در زمینه قوانین راهنمایی و رانندگی را فرا گرفته اند.
وی اظهارکرد: ممنوعیت حفاری و ساخت وساز درمعابر عمومی، جلوگیری از تردد خودروهای سنگین درخیابان های اصلی، جلوگیری از تردد خودروهای فرسوده غیراستاندارد در امر سرویس مدارس از جمله مواردی است که باید توسط پلیس راهور و سایر ارگان های مرتبط نظارت و مدیریت شود.
سرهنگ رحمتی پور یادآورشد: همیاران پلیس در همراه ماموران پلیس راهور درصورت مشاهده تخلف رانندگان سرویس مدارس یا اعضای خانواده و دیگران تذکرات لازم را در راستای پرهیز از تخلف و اجرای مقررات خواهند داد.
این مقام انتظامی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید نیز آموزش های دانش آموزان به صورت حضوری در مدارس و همچنین به صورت عملی در پارک ترافیک استان به طور مستمر توسط افسران آموزش پلیس راهور استان انجام خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.