تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد

همراهی مجموعه مسئولان استان توفیقات ارزشمندی را حاصل کرد
22 آبان 1400 - 15:22
5
استاندار سابق البرز گفت: البرز بنا به فرمایش مقام معظم رهبری رنگین کمان اقوام مختلف ایرانی است و این تنوع اقوام در البرز از تهدید به فرصت تبدیل شد.
ارسال توسط :
پ
پ

استاندار سابق البرز گفت: البرز بنا به فرمایش مقام معظم رهبری رنگین کمان اقوام مختلف ایرانی است و این تنوع اقوام در البرز از تهدید به فرصت تبدیل شد.

شهبازی در مراسم تکریم و معارفه استاندار البرز با حضور وزیر محترم کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: تمامی اقدامات و برنامه هایی که محقق شد، حاصل تعامل و هم افزایی مجموعه مدیران، مسئولان و زیر مجموعه آنها بود.
وی با قدردانی از زحمات و تلاش های رسانه های استان، ادامه داد: البرز بنا به فرمایش مقام معظم رهبری رنگین کمان اقوام مختلف ایرانی است و این تنوع اقوام در البرز از تهدید به فرصت تبدیل شد.
شهبازی با از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، گفت: استاندار جدید البرز با کوله باری از تجربه و انرژی در مسیر آبادانی و توسعه همه جانبه البرز حرکت خواهند کرد.
وی افزود: اکنون تمامی شهرهای استان البرز از وضعیت قرمز و نارنجی خارج شده‌اند و مرگ و میر، بستری ها و بیماران سرپایی ناشی از کرونا در استان کاهش یافته است.

استاندار البرز با اشاره به همچنان خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستم، گفت: از مجموعه شورای تامین، شورای اداری و تک تک مردم، مسئولان و کارکنان بخش های استان قدردانی می کنم.
وی افزود: امید است کوتاهی های بنده را مورد عفو قرار دهند و تمامی کارهایی که در این استان به سرانجام رساندم با هدف آبادانی و توسعه و رضایتمندی مردم بوده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.