تصویر
همراهی موسسه نیکوکاری اصناف کرج در برگزاری جشنواره مسئولیت اجتماعی
05 آذر 1401 - 9:14
4
موسسه خیریه نیکوکاران اصناف کرج در برگزاری جشنواره تجلیل از فعالان اقتصادی در مسئولیت اجتماعی استان همکاری می کند.
ارسال توسط :
پ
پ

موسسه خیریه نیکوکاران اصناف در برگزاری جشنواره تجلیل از فعالان در مسئولیت استان همکاری می کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور در موسسه نیکوکاری اصناف کرج و دیدار با هیئت امنا و جمعی از فعالان و نیکوکاران کرجی، به تشریح برگزاری جشنواره تجلیل از فعالان اقتصادی در مسئولیت اجتماعی پرداخت.
عبدالله دارایی در این دیدار ضمن و تشکر از تلاش های بی بدیل موسسه نیکوکاری اصناف کرج در فعالیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه این مجموعه گفت: تشکر، زبان خداست.
برای ترویج فرهنگ نیکوکاری و فعالیت های اجتماعی در حد توان باید از نیکوکاران و فعالان اجتماعی این امر تقدیر و تشکر کرد.

عبدالله دارایی در ادامه برگزاری جشنواره فعالان اقتصادی در مسئولیت اجتماعی پرداخت و گفت: نظر داریم برای اولین بار در کشور از فعالان اقتصادی هم در بخش صنعت و تولید و هم در بخش اصناف و نیکوکاران ای که در امر مسئولیت اجتماعی نسبت به موضوعات اجتماعی محیط پیرامونی خود حساس هستند و فعالیت‌های خیرخواهانه ای دارند در آیینی با حضور جمعی نیکوکاران تجلیل و قدردانی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: برای همین امر همکاران عزیزمان در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با تهیه استانداردهای برگزاری جشنواره و چک لیست ها و الزامات شناسایی افراد فعال در مسئولیت اجتماعی و با حضور کمیته‌های داوری نسبت به انتخاب برترین‌های این نیکوکاران عزیز اقدام کنیم.
رئیس شورای هماهنگی دستگاههای اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: هرچند خدای متعال و رضایت حق تعالی بالاترین درجه تقدیر و تشکر برای خیرین و نیکوکاران است اما برای ترویج فرهنگ نیکوکاری بر خود وظیفه می دانیم تا در این خصوص اقداماتی داشته باشیم.
گفتنی است موسسه نیکوکاری اصناف کرج که جمعی از فعالان صنفی شهرستان کرج و استان البرز کارهای خیرخواهانه و نیکوکاران های را در چند سال گذشته انجام می‌دهند برای اجرای بهتر این جشنواره به کمک اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خواهند آمد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی پس از این دیدار در مجموعه فروشگاهی کانون کارگران بازنشسته کرج حضور یافت و با مدیران کانون دیدار و در جریان خدمات به بازنشستگان عزیز البرزی قرار گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.