تصویر
همزمان با روز آمار و برنامه ریزی از همکاران این حوزه تجلیل شد
11 آبان 1401 - 11:51
1
مدیرکل بهزیستی استان البرز همزمان با فرارسیدن سالروز ملی آمار و برنامه ریزی با اهداء لوح سپاس از همکاران این حوزه تجلیل کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با فرارسیدن سالروز ملی آمار و برنامه ریزی با اهداء لوح سپاس از همکاران این حوزه تجلیل کرد.

«وجیهه محمدی فلاح» در حاشیه این آئین طی سخنانی اظهار داشت :در عصرحاضر که بدرستی عصر اطلاعات نامیده شده، بهره ‏مندی از تکنیک‏ها و فرآیند نظام مند علوم آماری، از عوامل مهم سیاستگذاری و تدوین نقشه راه در همه مقیاس‏های خرد و کلان و یکی از شاخص‏های ارزیابی توسعه پایدار کشورها محسوب می گردد.
همچنین علم آمار با صرفه جویی در هزینه ها، زمان و منابع انسانی، عملیاتی شدن و اجرای طرح‏های کوچک و بزرگ توسعه ای کشورها را تسهیل می نماید.
به همین دلیل این روز رامغتنم دیدیم تا ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن "روز ملی آمار و برنامه ‏ریزی" به همه تلاشگران و فعالان عرصه آمار و برنامه ‏ریزی در بهزیستی سراسر کشور و علی الخصوص قدردانی از تلاش‏های مؤثر همکاران فعال در حوزه آمار، برنامه ‏ریزی و فناوری بهزیستی استان البرز ، موفقیت روزافزون شما را در مسیر توسعه، پویایی و تحقق اهداف عالیه سازمان از خداوند منان مسئلت می نمایم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.