تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

همزمان با سفر رییس قوه قضاییه ۲ پروژه عمرانی در البرز افتتاح شد
19 فروردین 1402 - 10:36
2
همزمان با سفر حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه و هیات همراه به استان البرز ۲ پروژه عمرانی به بهره برداری رسید .
ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با سفر حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه و هیات همراه به استان البرز ۲ پروژه عمرانی به بهره برداری رسید .

، کمپ ماده ۱۶ شهرستان با حضور رییس سازمان زندان ها با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و ظرفیت ۲۵۰ نفر در شهرک ناز به بهره برداری رسید .

همچنین باحضور رییس دیوان عالی کشور طی نوزدهمین سفر استانی رییس قوه قضاییه ساختمان جدید اداره کل دادگستری و دادگاه های تجدید نظر استان البرز افتتاح شد.

این ساختمان با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع و بازیربنای ۴۰ هزار مترمربع در مدت ۶ سال ساخته شده که دارای سه بلوک است که بلوک اول آن هفت طبقه، بلوک دوم ۶ طبقه و بلوک سوم دارای پنج طبقه است.
در نیز حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از استقبال مسوولان شهرستان طالقان، از دادگستری این شهرستان بازدید کرد.
همچنین دکتر بابایی قراراست که بعد از بازدید از ساختمان اداره ثبت اسناد طالقان در شورای اداری این شهرستان نیز شرکت کند و سپس با حضور در شهرستان ، در جلسه شورای اداری این شهرستان نیز حضور پیدا کند.
معاون و پیشگیری از وقوم جرم و رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه نیز در جریان سفر رییس قوه قضاییه به استان البرز به شهرستان اشتهارد سفر کرد.
اصغر جهانگیر بعد از حضور در شهرستان اشتهارد و ادای احترام به مقام‌ شامخ شهدای این‌ شهرستان با حضور در محل دادگستری اشتهارد ضمن بازدید از روند دادرسی پرونده های ورودی با پرسنل و کارمندان این دادگستری نیز دیدار و گفت و گو کرد.
حضور در جمع صاحبان صنایع و شنیدن مشکلات و دغدغه های فعالان صنعتی که در شهرکت صنعتی اشتهارد فعالیت دارند از دیگر برنامه های معاون اجتماعی و پیشگری از وقوع جرم دستگاه قضا در اشتهارد است.
در ادامه این سفر وزیر دادگستری در جریان نوزدهمین سفر رئیس قوه قضاییه در سالن جلسات شهید سلیمانی ساختمان تعزیرات حکومتی استان البرز حضور یافت و ساماندهی وضعیت پرداختی های کارکنان تعزیرات حکومتی را در دستور کار مسوولان کشوری اعلام کرد .
رییس دیوان عالی کشور، سخنگو و مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به عنوان نمایندگان ویژه رئیس دستگاه قضا مشکلات و درخواست‌های مردم استان البرز را بررسی و دستورات لازم را صادر کردند.
رییس دیوان عالی کشور در این دیدار مردمی گفت: پاسخگویی چهره به چهره با مردم در راستای سند تحول قوه قضاییه، تکریم ارباب رجوع و مردمی کردن دستگاه قضا است.
سید احمد مرتضوی مقدم افزود: برگزاری چنین جلساتی باعث شناخت مشکلات، آسیب ها و نقاط قوت و ضعف دستگاه قضا است که لازمه مدیریت و برنامه ریزی در آینده است.
پیامک اولیه ثبت مطالبات مردم در این دیدار تا پایان امروز ارسال و نتیجه هم تا سه هفته آینده به مراجعه کنندگان اعلام می شود.

همچنین معاون منابع انسانی و امور قوه قضاییه در جریان سفر رئیس محترم قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی به استان البرز با جمعی از کارکنان قضایی دادگستری این استان دیدار و گفتگو کرد.
استماع و بررسی مسائل و مشکلات کارکنان قضایی دادگستری کل استان البرز، گفتگو و ارائه راهکارها همراه با صدور دستورات مقتضی از سوی محمد باقر الفت از اهم محورهای این دیدار بود.
منبع ایرنا برچسب ها: همزمان با سفر حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه و هیات همراه به استان البرز ۲ پروژه عمرانی به بهره برداری رسید .
همزمان با سفر حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه و هیات همراه به استان البرز ۲ پر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.