تصویر
همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال ۳۹۲ پروژه در البرز افتتاح می شود
11 بهمن 1401 - 12:36
1
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و بمنظور گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، 392 پروژه در استان با اعتباری بیش از 5 هزار و 500 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و بمنظور گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ۳۹۲ پروژه در استان با اعتباری بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مجتبی عبداللهی با اعلام این خبر، افزود: امسال نیز با عزت و افتخار، پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه هر چه تمام تر جشن می گیریم و همزمان با گرامیداشت این ایام در استان البرز ۳۹۲ پروژه با اعتباری بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغال برای حدود هزار و ۸۰۰ نفر مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی ادامه داد: ۳۰۸ پروژه در بخش دولتی با بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار و در بخش خصوصی ۸۴ پروژه با اعتباری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در این ایام افتتاح می شود.
عبداللهی گفت: بر این اساس در شهرستان ۱۱۷ پروژه با ۹۴۱ اشتغال و اعتباری حدود ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان ساوجبلاغ ۵۵ پروژه با ۷۴ اشتغال و اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان ۴۹ پروژه با ۱۳۶ اشتغال و اعتباری حدود ۱۸۰ میلیارد تومان، در شهرستان ۳۵ پروژه با ۱۰۷ اشتغال و اعتباری حدود ۷۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان اشتهارد ۳۶ پروژه با ۳۵۸ اشتغال و اعتباری حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، در ۴۸ پروژه با ۵۷ اشتغال و اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد تومان، در شهرستان ۴۳ پروژه با ۱۱۰ اشتغال و اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی افزود: سال گذشته در این ایام ۲۹۹ پروژه افتتاح شد که امسال به ۳۹۲ پروژه رسید.
عبداللهی گفت: اولین سفر کاروان دولت مردمی ایران قوی در دهه مبارک فجر امسال فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ به شهرستان نظرآباد خواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.