تصویر
همه ایران اسلامی مدیون خانواده شهدا و ایثارگران است
27 خرداد 1402 - 16:03
1
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور در در شهرستان نظرآباد با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل تعاون کار و رفاه استان البرز با حضور در در شهرستان با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور در منزل شهیدان سعید ظهوری فرد و محمد علی قدرت زاده از شهدای دفاع مقدس و علی النقی نوروزی رزمنده و پاسدار انقلاب اسلامی دیدار و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.
عبدالله دارایی در دیدار با خانواده شهید سعید ظهوری فرد و شهید محمد علی قدرت زاده در شهرک سیدجمال الدین شهرستان نظرآباد با اشاره به مجاهدت ها و ایثار شهدای انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت های همه جانبه کشور مدیون جانفشانی‌های جوانان عزیز این آب و خاک است و اعتلای نظام اسلامی مرهون و مدیون این رشادت‌هاست.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در این دو دیدار ضمن تاکید بر ادامه راه شهدا گفت: همه ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدان است، هر مسئولی در هر پست و مقامی که است اگر بخواهد کم کاری یا کوتاهی در انجام وظایف خود داشته باشد، قطعاً باید در روز قیامت پاسخگوی شهدای عزیزمان باشد.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه با حضور در منزل پاسدار بازنشسته و رزمنده دفاع مقدس علی النقی نوروزی ضمن ادای احترام به مقام شامخ رزمندگان دفاع مقدس گفت: درهای جهاد بسته نیست و امروز کار جهادی و خدمت به مردم شریف ایران عزیز در ادامه راه رزمندگان دفاع مقدس است که دیروز از آب و خاک این مرز و بوم دفاع کردند و امروز همه مدیران، مسئولین و مردم باید از امنیت ، اقتصاد و پیشرفت کشور دفاع و در مسیر آن قدم بردارند.
گفتنی است شهید سعید ظهوری فرد از جوانان جهادی شهرستان نظرآباد بود که علاوه بر انجام کارهای جهادی و آبرسانی در شهرک سیدجمال الدین در سال ۱۳۶۵ به جبهه های حق علیه باطل اعزام و در منطقه حاج عمران به مقام شهادت نائل می آیند و همچنین شهید محمدعلی قدرت زاده نیز در سن ۱۹ سالگی در عملیات کربلای ۵ در شلمچه در سال ۱۳۶۵ از شهرستان نظرآباد اعزام و به مقام شهادت نائل می آیند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.