تصویر
همه دستگاهها نسبت به موضوع فرهنگ اهتمام داشته و برای ترویج فرهنگ اسلامی تلاش کنیم
20 فروردین 1402 - 12:17
2
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: همه دستگاهها باید نسبت به موضوع فرهنگ اهتمام داشته و برای ترویج فرهنگ اسلامی تلاش کنیم چون تنها راه پیشرفت یک جامعه با اصلاح فرهنگ آن میسر خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون ، و شورای اسلامی گفت: همه دستگاهها باید نسبت به موضوع فرهنگ اهتمام داشته و برای ترویج فرهنگ اسلامی تلاش کنیم چون تنها راه پیشرفت یک جامعه با اصلاح فرهنگ آن میسر خواهد شد.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی با اشاره به بیست و یکم فروردین ماه روز فرهنگی اظهارداشت: با تصویب و همت شورای عالی استان‌ها بیست و یکم فروردین ماه به نام روز فرهنگی کرج نامگذاری شده است که گرامیداشت آن بهانه‌ای برای مطرح نمودن هویت، داشته‌ها و ظرفیت‌های غنی کهن شهر کرج خواهد بود.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج فرهنگ را از ضروریات جامعه عنوان کرد و افزود: به دلیل برخورداری از پتانسیل پارک ها، فرهنگ سراها، وسایل حمل و نقل عمومی و بیلبوردهای شهری، بیش از سایر ارگان ها می‌تواند به اعتلای فرهنگی جامعه کمک و می‌بایست از این امکانات نهایت استفاده رابه عمل آورد.
سعیدی با تأکید بر اینکه این روز با جشنواره لاله‌ها متقارن شده است، گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته روز فرهنگی کرج با همراهی سایر دستگاه های فرهنگی شهر ویژه برنامه ای با حضور معاون پارلمانی رئیس محترم جمهور ، اعضای شورای شهر ،مدیران شهری ، اصحاب فرهنگ و هنر در ساعت ۱۹:۳۰ در پارک شهید چمران جنب پارک گلهای کرج برگزار و از تعدادی از اصحاب فرهنگ و هنر تجلیل خواهد شد.
وی بیان کرد: از عموم مردم ، اهالی فرهنگ و هنر و رسانه دعوت بعمل می آید تا در این روز فرهنگی حضور یابند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.