تصویر
همه محورهای مواصلاتی البرز باز است
21 دی 1401 - 13:21
1
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز گفت: درحال حاضر همه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد خودرو به شکل عادی در جریان است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز گفت: درحال حاضر همه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد خودرو به شکل عادی در جریان است.

علی زندی‌فر اظهار کرد: باتوجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی البرز تمام نیروهای راهداری با تمام تجهیزات و امکانات در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: از نیمه‌های شب گذشته تا صبح امروز شاهد بارش برف در محورهای طالقان و - چالوس بودیم که با تلاش راهداران و نمک‌پاشی به موقع خوشبختانه هیچ‌کدام از راه‌ها مسدود نشد.
این مسئول درباره آخرین وضعیت راه‌های البرز توضیح داد: درحال حاضر همه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد خودرو به شکل عادی در جریان است.
زندی‌فر در پایان با اشاره به شرایط جوی ناپایدار استان، از کاربران جاده‌ای و مسافران خواست تا قبل از سفر از همراه داشتن وسایل گرمایشی و تجهیزات ایمنی خودرو مثل زنجیرچرخ اطمینان حاصل کنند و با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط لازم در رانندگی مانع از وقوع تصادفات و سوانح جاده‌ای شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.